נתניהו וגנץ הבוקר באזכרה לשמעון פרס ז"ל. צילומים: עמוס גרשום, לע"מ ויונתן זינדל, פלאש 90

נתניהו לגנץ: "בוא ניפגש היום, כדי להניע את המהלך של ממשלת אחדות" • צפו

ראש הממשלה קרא ליו"ר 'כחול לבן': "בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום, העם מצפה שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה. צו השעה - ממשלת אחדות רחבה". לשכת רה״מ פנתה ללשכת גנץ לתיאום פגישה בארבע עיניים עוד היום

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו פרסם סרטון בו קרא ליו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ להיפגש איתו בהקדם, במטרה לקדם ממשלת אחדות רחבה, שאותה הגדיר "צו השעה". במקביל, לשכת ראש הממשלה פנתה ללשכת גנץ במטרה לתאום פגישה בארבע עיניים עוד היום, כך נמסר מהליכוד. השניים לחצו ידיים הבוקר באזכרה לשמעון פרס ז"ל, בתיווכו של הנשיא ריבלין.

"במהלך הבחירות קראתי להקמת ממשלת ימין", אמר נתניהו בסרטון שפרסם. "אבל לצערי תוצאות הבחירות מראות שהדבר לא אפשרי. העם לא הכריע בין שני הגושים. לכן אין ברירה אלא להקים ממשלת אחדות רחבה, רחבה ככל האפשר, שמורכבת מכל אותם גורמים שמדינת ישראל יקרה להם. אתמול נפגשתי עם חבריי למפלגות הימין וסיכמנו שאנחנו הולכים כגוש אחד עם נציגות אחת משותפת למשא ומתן".

נתניהו קרא ליו"ר כחול לבן, "עכשיו אני קורא לך, ח"כ בני גנץ: בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום. העם מצפה מאיתנו, משנינו, שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה. לכן אני קורא לך – בני, בוא ניפגש היום, בכל שעה, בכל עת, כדי להניע את המהלך הזה שהוא צו השעה. אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות – אני נגד זה. צו השעה – ממשלת אחדות רחבה, עוד היום".

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט אמר היום כי, "יש להקים ממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו שאליה מוזמן כל מי שמאמין בישראל יהודית ודמוקרטית. אף אחד לא פוסל אף אחד. לא פוסלים את החרדים, את לפיד ובטח לא את נתניהו. העם הכריע אחדות; העם רוצה ממשלה שתקום ותחזור לנהל את הכלכלה, החינוך והביטחון. כולם יצטרכו להתפשר".

אמש דווח ב'כאן חדשות' כי בסביבתו הקרובה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא שוללים אפשרות לקיים רוטציה בראשות הממשלה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. לדברי מקורב לנתניהו, התנאי הוא הסרת הפסילה האישית שהטילו בכחול לבן על ראש הממשלה בשל מצבו המשפטי. אפשרות אחרת שעליה מדברים מקורבי נתניהו היא או רוטציה או כאמור בחירות חדשות.

יו"ר ימינה איילת שקד התייחסה הבוקר בראיון ל'רשת ב' לאפשרות להקמת בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה נתניהו שיכלול צוות משא ומתן משותף למפלגות הגוש, ואמרה כי "ראש הממשלה העלה רעיון מעניין וביקש שנלך כבלוק, אך הוא עדיין לא סגור. יש לנו היום פגישת המשך ונדבר על הנושא, לפי בקשת נתניהו".

כזכור, מספירת כלל הקלפיות, למעט המעטפות הכפולות עולה כי כחול לבן מובילה עם 33 מנדטים, הליכוד עם 32, הרשימה המשותפת 12, שס 9, יהדות התורה 8, ישראל ביתנו 8, ימינה 7, העבודה-גשר 6, המחנה הדמוקרטי 5, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה. הנתונים מעניקים לשתי הגושים שוויון של 56 מנדטים, וליברמן עם – 8 מנדטים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
21 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי זרוק את כולם בשביל להיות ראש ממשלה

אין מממשלה עד ביאת המשיח שביבי יזכה לימסור לו את המפתח

מה החרדים יעשו עם לפיד?
בסוף ישבו איתו??

אוחחח לא נעים אבל את האמת צריכים להגיד ביבי קיבל הפעם סטירה מצלצלת מהציבור בישראל ואני בטוח שזה בגלל היהירות שלו הוא חשב שהוא מלל ישראל והוא הכל יכול בסוף הקב"ה הראה לו מי זה על באמת המלך ועוד משהו אישי לביבי חבל שרק לפני הבחירות אתה נזכר להגיד בעזרת השם חבל הכל יכל להיראות אחרת עם קצת צניעות וענווה

לא יעזור לך..מדינת ישראל. מדינה יהודית דמוקרטית. מדינה של חס ושלום רשימה משותפת תהפוך ממדינה דמוקרטית לדיקטטורית כמו שאר מדינות ערב.
גם השמאל יודעים את זה. אף אחד לא יתן לזה יד.
ה' מלך זה הזמן להמליכו.

יצא נקניק
חחחח

רק עם כיפות יש סיכוי שהם יישבו ביחד…

מבחינתינו החרדים לדבר ה' הם חשובים במידה שווה , החלק הפוליטי שבהם הם כמעט שווים , זה נבלה וזה טריפה. על החלק היהודי שבהם , הם בעינינו יהלומים נשמה יהודית החצובים מתחת כסא הכבוד נכדים של כל אחד מהם יכול להיות ראש משיבה או גדול תורה שיההיג את עם ישראל לגאולה האמיתית , יש בעיה על המסיתים נגד תורתינו הק' ולומדיה שיש בקירבינו כמות גדולה של לימוד זכות על תינוק שנשבה וקיבל חינוך קלוקל ללא תפילה ללא משנה וגמרא ללא שמע ישראל … מה כבר מצפים ממנו. מה גם שאינו מתכווין אל לגריפת מקסימום קולות בבחירות , אבל בעצם אינו מתנגד לתורה ומצוותיה . נתניהו וגנץ כולל לפיד וחבריהם אינם קמים על רגליהם בעת אמירת עלינו לשבח וגם אינם מניחים תפילין דרבינו תם וגם לא עומדים ב"מודים דרבנן" .

הגיע הזמן באמת לאחדות חרדים ישיבו עים לפיד וליברמן וגנץ עים נתניהו מספיק להחרים אחד את השני בשביל לימודי ליבה וחוק הגיוס שגם כך זה אותו חוק שקים.מספיק עים שנאת אחים כגון גפני שקורה ליהודי מאמין בה' עמלק(ליברמן) איכן הגענו?מספיק!הגיע דזמן לאחדות גם עים החילונים כן כן גם עים החילונים.

לשי היקר ליברמן ליכא לא יהודי אדם רשע מרושע אין מקומו איתנו!!!

ליברמן זה אדם פסיכי
שהציבור הישראלי הוכיח שרוב העם החילוני משוגע מי מסוגל להצביע לאדם שכל יום משנה את דעתו ? רק אנשים ללא ערכים וגדלות!!!

מצוין, להכניס את ליברמן לקואליציה להחתים אותו על התחייבות להתנהגות טובה , זה מנטליות של הרוסים קושרים להם את הידים לאחור ופלסטר על הפה ואז הוא מתנהג יפה. גם כדאי לתת לו את משרד התחבורה שיביא גויים רוסים שהצליחו להערים על רשויות ההגירה כאילו הם יהודים , הם יעבדו בשבת ירחיבו כבישים יוסיפו רכבות . וגם יוחתם על מסמך חוק הגיוס החדש "שכל בני הישיבות והכוללים יתחזקו בלימוד התורה הקדושה " גם לפיד בממשלת אחדות יקבל את המשרד לעניינים אסטרטגים וסגן ראה"מ וישתוק .

לדעתי זה לא יכול להיות מה שביבי הציע
מכיון שגנץ הולך עם לפיד ברותציה וביבי יודע את זה
אי אפשר שלוש ראשי ממשלה.
אני חושב שביבי מבשל משהו לגנץ להפיל עליו שאן ממשלת אחדות.

כואב שבנט חושב על לפיד(ערב רב בלי ספקות)על חשבון ה' ומחמד עינו לומדי התורה וביתו של מלך התורה הקדושה. כמה צרות שלא ירדו(בלשון נקיה)בגלל שמחניפים לרשע וזה רשע בן רשע שכול מעשיו עלמנת להכעיס. צריכים להתחזק באמונה ולדעת שהכול מלמלה ורוצים מאיתנו משהו עולי קצת יותר צניעות עולי יותר קדושה כי ודאי שאבא אוהב אותנו ורוצה לגעול אותנו ומסמן לנו, רק צריכים לשלוח יד ואבא ימשוך אותנו מהבוץ (מחשבים,סרטים,רגלים חספות,פאות,סמרטפונים,בגדים צמודים,רכילות,לשון הרע,דיבורים בהרמון של מלך בפניו,תרבות יוון שרירים וכדומה,מוזיקה לא לנו,ולפגוע בבניו בכל דרך)כן גם אני צריך להתחזק וחפץ וגם הצליח מה איתך?

שי אח יקר וטוב.
אני מבין את הרצון להבין צד שני בכל ויכוח, אבל יש הבדל בין דיון חולי, איזה שלא יהיה, ובין נושא שהוא כולו כבוד שמים וחילול השם, מדובר באדם שלא בחל בכל חירוף וגידוף כלפי כל הקדוש והיקר באמת. וכל מי שליבו חם לכבוד שמים בעולם, לפחות כמו שהוא חם כבודו או כבוד אביו, מבין שאם יבא אדם ויבזה וישפיל וישקר וכו' את כל מה שהוא מאמין בו ומוכן למות לכבודו, לא היה מוכל להתאחד אם אדם כזה, ודאי שלא כשהוא מחזיק במעשיו גם בזמן זה ממש, ואם שישוב מדבריו ודרכיו הרעים נקבלו מדרכיו מל ה' יתברך שהמודה ועוזב ירוחם.
יעזור ה' ויאיר עיני עמו ישראל להזירם לתשובה והיה ה' למלך על כל הארץ בימינו ממש.

שי היקר,יהודי מאמין בהשם שמסית הסתה פרועה נגד לומדי תורה??? מאמין בהשם אבל לא בתורה!? נשמע הגיוני?אמונה נמדדת על פי המעשים לא על פי דיבורים!! ובפני כשליח ציבור בעל אמונה אמיתית כנראה יודע כמה וכמה דברים שאתה לא יודע!!!

וגפני כשליח ציבור יודע כנראה כמה וכמה דברים שאתה לא יודע!!!

בחירות 3 ימנעו מטרמפ להתחיל עם התכנית שלו בקדנציה זו שלו. אולי האנטרס הלאומי הזה שוה ארבע מליארד נוספים

לשי. סליחה שי אבל אם הגיע הזמן לומר די ולהפסיק להחרים אחד את השני אז שהחילונים יעשו תשובה ויפסיקו לחטוא ולעבור על עבירות מהתורה. יש תורה אחת והלכות דרבנן של שולחן ערוך.
החילונים יתחילו לנהוג כמו יהודים אמיתיים ותראה איך הם יתקבלו בכבוד בעליונים ובתחתונים.נקודה חשובה מאד בתולדות עם ישראל. תודה.

חבל על הכסף שבוזבז כספינו הוא ביבי שרה תתרגל אתך לפי השיר לך תתרגל אתה

לדעתי ביבי הולך על שתי אופציות כשאומר שילך על ממשלת אחדות. 1. נותן לפרץ להבין שהולכים לממשלת אחדות ואז הוא יהיה לא אקטואלי במקרה הטוב וילך הביתה במקרה הפחות טוב כמו כל ראשי העבודה האחרונים שכיהנו רק פעם אחת ואז ימהר לסגור עם הימין. 2.רומז לפרקליטות שמוותר על ראשות הממשלה כדי שיעזבו אותו לנפשו בחקירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו