Hadas Parush/Flash90

נתניהו לסבא"א: "איראן ממשיכה להסתיר את תוכנית הגרעין שלה" • צפו

ראש הממשלה התייחס לדיון בסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית: "הבוקר כינסה הסוכנות ישיבה מיוחדת בה היא קבעה שאיראן שיקרה באשר לתכנית הגרעין שלה. אני מודיע לכם - היא ממשיכה לשקר. אני קורא לקהילה הבינלאומית להתעורר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לדיון המיוחד של הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית: "לפני כשנה חשפתי באו"ם את התכנית הסודית של איראן לפתח נשק גרעיני בטורקוזאבאד, זה בפאתי טהראן. קראתי לסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית לבדוק את טורקוזאבאד. הסוכנות אכן שלחה מפקחים למקום".

"הבוקר כינסה הסוכנות ישיבה מיוחדת בה היא קבעה שאיראן שיקרה באשר לתכנית הגרעין שלה. אני מודיע לכם – היא ממשיכה לשקר. איראן ממשיכה להסתיר את תכנית הגרעין שלה. איראן גם ממשיכה וחידשה אפילו את העשרת האורניום האסורה שכל תכליתה הוא אך ורק ייצור נשק גרעיני".

"אני קורא לקהילה הבינלאומית להתעורר. אני קורא לאומות להצטרף לארה"ב ולישראל ולהגביר עוד יותר את הלחץ על איראן. איראן היא סכנה לא רק לישראל ולמזרח התיכון. היא סכנה לעולם כולו. אני מברך על כך, שלפחות היום, הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית הבינה זאת היטב. בכל מקרה אני חוזר ומבהיר: ישראל לא תאפשר לאיראן לפתח נשק גרעיני בשום מצב", דברי ראש הממשלה.

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ אמר כי, "חשיפת הפעילות המתחדשת בכור בפורדו היא קריאת השכמה נוספת לעולם – חייבים להגדיל את הלחץ ולהחריף את הסנקציות. איראן מסוכנת לשלום העולם. איראן מסוכנת ליציבות המזרח התיכון. איראן מסוכנת לישראל. על האיום האיראני אין מחלוקת פוליטית – כולנו מחוייבים למנוע מאיראן להגיע לנשק גרעיני".

מוקדם יותר היום רשת בלומברג פרסמה שמפקח בכיר בסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית, מאסימו אפארו, אמר בדיון סגור של הוועדה שאיראן מתחמקת משאלות על שרידי האורניום שנמצאו במחסן בטהראן שחשף ראש הממשלה בנימין נתניהו בנאומו באו"ם.

ב'רויטרס' דווח כי מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו חושש מכך שאיראן עומדת על סיפה של פריצת דרך גרעינית. על פי, פומפאו התייחס לחידוש העשרת האורניום בפרדו והביע דאגה מפני צעדיה האחרונים של איראן. לדבריו, "הרחבת הפעילויות הרגישות של איראן מעלה חשש שהיא נערכת לפריצת דרך גרעינית מהירה. הגיע הזמן שכל המדינות ידחו את הסחיטה הגרעינית הזו וינקטו צעדים שיגבירו את הלחץ על טהרן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חתיך אתה ביבי, איפה קונים את העניבה היפה הזאת?

הקץ מתקרב. ביבי כנראה שהביטחן בישראל רואים אמת מול העיניים. אירן הולכת לכיוון מסויים.והעולם שותק.כולם מדברים על מה שידוע על אירן וממשיכים לשתוק. האומות ממשיכוץ לשתוק כאילו הכל בסדר.והכל כרגיל.
רבנים מקובלים יודעים מה נאמר בנביאים אבל גם הם לא עושים כלום.
ואני אומר רבותיי, גם כשאירן תרכיב טיל עם ראש נפץ גרעיני או פצצה גרעינית כולם ימשיכו לשתוק ולא יעשו כלום.ויום אחד……יהיה מאוחר מידי. אני מדבר לשלטונות,עד מתי תמשיכו לדעת ולשתוק.
לא תצילו את העולם?

הקץ מתקרב. כנראה שהביטחון בישראל רואים אמת מול העיניים. אירן הולכת לכיוון מסויים.והעולם שותק.כולם מדברים על מה שידוע על אירן וממשיכים לשתוק. האומות ממשיכות לשתוק כאילו הכל בסדר.והכל כרגיל.
רבנים מקובלים יודעים מה נאמר בנביאים אבל גם הם לא עושים כלום.
ואני אומר רבותיי, גם כשאירן תרכיב טיל עם ראש נפץ גרעיני או פצצה גרעינית כולם ימשיכו לשתוק ולא יעשו כלום.ויום אחד……יהיה מאוחר מידי. אני מדבר לשלטונות,עד מתי תמשיכו לדעת ולשתוק.
לא תצילו את העולם?

אין עליך ביבי אין אין

איראן ממשיכה להתחמש וביבי ממשיך מנאום לנאום בלי לנקוף אצבע.
אולי כדי שיהיה לו על מה לדבר במערכת בחירות שהוא הולך להפיל עלינו.

מההה

אה ראובן מאיפה אתה יודע שהוא לא עושה כלום

בסוף כולם מתים תיהיו אופטימיים מה כבר יקרה שעוד לא קרה

זה נחון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו