חנוכה בממשלה: נתניהו הורה לדרעי לפרק סופגניה • צפו

בפתח ישיבת הממשלה תהה ראש הממשלה היכן הריבה בסופגניות שעל שולחן הממשלה, השר אריה דרעי שהצלחת היית הסמוכה אליו נרתם לפרק את אחת הסופגניות ולהתיר את הספק. כשנתניהו לא היה מרוצה מהטיגון, דרעי הציע לו ספינג' • צפו בקטע המשעשע

בפתח ישיבת הממשלה התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לחג החנוכה שיחל הערב ותהה היכן הריבה בסופגניות שעל שולחן הממשלה, השר אריה דרעי שהצלחת היית הסמוכה אליו נענה לבקשתו של מזכיר הממשלה צחי ברוורמן לפרק את אחת הסופגניות ולהתיר את הספק של נתניהו. ראש הממשלה לא הסתפק בכך ו"רטן" שהן לא מטוגנות מספיק, דרעי ענה לו: "אתה בטח רוצה ספינג'".

קודם לכן אמר נתניהו, "לחג הזה תמיד הייתה משמעות גדולה בשבילי. סבי הרב נתן מיליקובסקי-נתניהו הגיע לארץ אחרי שהוא כמעט נרצח על ידי חוליגנים אנטישמיים בליטא כשהיה תלמיד ישיבה. כשהוא שכב בשלג ובבוץ והוא חשב שאלה רגעיו האחרונים, הוא נשבע לעצמו ואמר: 'איזו בושה שצאצאיהם של המכבים מתבוססים בעפר. אם אחיה אקח את משפחתי, אעלה לארץ ישראל ואביא לתקומת ישראל'.

"צאצאי המכבים איתנו – הם אנחנו. אנחנו חוללנו את המהפכה הגדולה. כל אחד מבין את המשמעות של כינון עצמאות ישראל, עוצמת ישראל ועתיד ישראל", דברי ראש הממשלה שהוסיף, "אני רוצה לאחל לכל עם ישראל חג חנוכה שמח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין עליך אריה.

יפה מאוד וגם מצחיק מאוד חחח ?אהבתי?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו