קורונה, קורונה ועוד קורונה • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: אין ספור מסיבת עיתונאים, הצהרות ועדכוני וידאו עם ראש הממשלה, ליצמן עם ספודיק, ראיון עם אייכלר, טעימה מפורים ברוסיה, ועוד קורונה • כל מה שאהבתם, אל תפספסו

במקום הראשון: הודעתו הדרמטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו על סגירת בתי הספר, לצד קריאה לממשלת חירום לאומית.

לכתבה המלאה

במקום השני: יממה קודם לכן גם כן התקיימה הצהרה מיוחדת במשרד ראש הממשלה, הפעם בעקבות החלטה להגביל התכנסויות לעד 100 איש, אבל את עיני כולם תפס הלבוש החגיגי של השר ליצמן שסיים באותה שעה חגיגות שושן פורים.

לכתבה המלאה

במקום השלישי: בתחילת השבוע, כשמניין החולים עוד עמד על 39, נודע כי אחד החולים הוא מתנדב מד"א, זה מה שאמר מנכ"ל ארגון החירום הלאומי אלי בין.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי: מתנדבי זק"א הצדיקים, שהתגייסו לטפל בגופת חולה שמת בהיותו בבידוד מחשש שהודבק בוירוס הקורונה, מבלי שאף גורם לא היה מוכן לטפל בכבוד המת ולפנות את הגופה. צוות נבחר של מתנדבי זק"א לקחו על עצמם את המשימה הקדושה.

לכתבה המלאה

במקום החמישי: אחרי שקיבל את הפצצה שהטילה עליו ח"כ אורלי לוי אבקסיס, יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ כינס ישיבת סיעה והבהיר שהוא לא מפרק את השותפות עם מפלגת גשר בראשותה.

לכתבה המלאה

במקום השישי: שמחת הפורים נחגגה ברוב פאר והדר בבית הכנסת המרכזי במרכז מוסקבה, בראשות רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט"א ובהשתתפות המונים רבים.

לגלריה

במקום השביעי: שוב נתניהו, שוב על מגפת הקורונה, הפעם על הבהלה והריצה לחנויות.

לכתבה המלאה

במקום השמיני: ביום ראשון השבוע התיישבנו לראיון נרחב עם חבר הכנסת אייכלר, כיאה לערב פורים, הוא שפה אמרות ווארטים.

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: גם זה קרה השבוע, ראש הממשלה החליט לאחר התלבטויות ממשוכות כי כל מי שיגיע לישראל מחו"ל ייכנס לבידוד של 14 יום. כנהוג בימים אלה, הוא עדכן על כך בוידאו.

לכתבה

במקום העשירי: יו"ר ימינה שר הביטחון נפתלי בנט ניצל אתמול את משבר הקורונה וקרא להקמת ממשלת חירום לאומית. בנט הציע כי, "אנחנו נעביר חוק שיקפיא את כל ההליך הפוליטי למשך 6 חודשים".

לכתבה המלאה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גוווווווווווווטטטטטטטטט!!!!!!!!!!
(בלחן נמתח כזה…)?????????????

לגבי המקום הראשון
שראיתי את נתניהו עם כיסים אפורים מיתחת לעיניים ביגלל שהוא לא ישן כבר כמה ימים פיתאום באמת התחלתי להבין איזה ראש ממשלה יש לנו שהוא דואג לכולנו ונותן לנו את ההגנות הטובות ביותר והאמצעים הטובים ביותר ביכדי להיתגונן נגד הקורונה כל הכבוד בהחלט מגיע להיות לסרטון אהלה הרבה אהבה כל הכבוד ????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו