ראיון שהתפוצץ ופיצוץ מסתורי • עשרת הסרטונים הנצפים של השבוע

עוד שבוע הגיע לסיומו וזה בדיוק הזמן לצפות שוב בעשרת הסרטונים שהכי אהבתם: תיעוד מקומם מטבריה, מחזורת דאנס, הכנסת ספר תורה ב'חברון', נתניהו על הסגר, האכיפה בבני ברק, הסגר בטבריה, מחרוזת מסיום הש"ס בארה"ב ועוד • אל תפספסו

במקום הראשון: התקשורת סערה השבוע בעקבות דליפת סרטון של ח"כ עפר שלח שפוצץ ראיון ותקף באלימות מילולית את העיתונאי החרדי משה גלסנר בעקבות שאלה בנוגע לחקירות פרטיות בכחול לבן.

לכתבה המלאה

במקום השני: תיעוד מקומם מטבריה – חסיד קרלין שרצה להחזיר ספר תורה לבית הכנסת נחסם על ידי שוטרים ונאלץ לחזור על עקבותיו, אך באותו רחוב מקביל דקות לאחר מכן נצפה אזרח חילוני הולך לדרכו ליד השוטרים ללא כל עיכוב או תשאול

לכתבה המלאה

במקום השלישי: בחזרה למקום הראשון, יממה אחר כך פרסמו המגישים החרדיים משה גלסנר ואבי בלום את גרסתם לעימות עם ח"כ שלח.

לכתבה המלאה

במקום הרביעי: "מקהלת נגינה" האירופית מלונדון המתנהלת ע"י המוזיקאי יעקב יהושע ענגלנדר ובניצוחו של האמן שמאי שווארץ, ביחד עם הזמר הלונדוני המקפיץ מוטי גרינוואלד, "תזמורת פייער" הישראלית של אמן המוזיקה ינקי לאנדו, במחזורת דאנס.

לכתבה המלאה

במקום החמישי: בהיכל ישיבת 'חברון' התקיים מעמד הכנסת ספר תורה להיכל הישיבה, המעמד התקיים בהשתתפות מאות בחורי הישיבה השוהים בהיכל כבר שבועות ארוכים תחת מתווה ה'קפסולות', ראשי הישיבה עטו חליפות מגן ומסיכות ורקדו לכבודה של תורה.

לכתבה המלאה

במקום השישי: ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס השבוע את ועדת השרים לקביעת "אזור מוגבל" בראשותו והחליטה להכריז על השטח המוניציפאלי של העיר אלעד ועל שכונות בטבריה כ"אזורים מוגבלים". אחרי זה הוא הסביר למה.

לכתבה המלאה

במקום השביעי: מתיעוד שהגיע מעיר התורה נראים שוטרי ופקחי השיטור העירוני מסיירים באולמות השמחה ובבתי הכנסת ואוכפים את הנחיות משרד הבריאות.

לכתבה המלאה

במקום השמיני: שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב פעלו לאכיפה של תקנות החירום וצו בריאות העם בעיר טבריה, בשכונות שהוכרזו כאזורים מוגבלים.

לכתבה המלאה

במקום התשיעי: מחרוזת משובחת מתוך סיום הש"ס הענק של דרשו בארה"ב. המחרוזת בביצוע מדהים של אהרלה סמט ומקהלת הילדים "אידיש נחת" המחרוזת מורכבת משני להיטים חסידיים גדולים שכבשו את עולם המוזיקה היהודית בתקופה האחרונה.

לכתבה המלאה

במקום העשירי: פיצוץ עז התרחש הלילה מזרחית לטהרן, ועורר בהלה רבה בבירת איראן. לטענת השלטונות מדובר בפיצוץ של מצבור גז תעשייתי סמוך למתחם צבאי רגיש.

לכתבה המלאה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו