נתניהו: "המשמעות של תקציב דו שנתי – קיצוצים וגזירות כלכליות" • צפו

ראש הממשלה שב וטען כי צריך תקציב חד שנתי: "צריך להעביר תקציב מיידי כדי שנוכל להזרים עוד כסף לאזרחים ונוכל לתת וודאות ויציבות למשק הישראלי". לדבריו, "אף אחד לא רוצה בחירות ואין סיבה שיהיו בחירות". על המצב הביטחוני: "העניין עם לבנון עדיין באוויר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד כי "צריך להעביר תקציב מיידי כדי שנוכל להזרים עוד כסף לאזרחים ונוכל לתת וודאות ויציבות למשק הישראלי. זה דבר חיוני. לעשות היום תקציב דו שנתי במקום תקציב מיידי, המשמעות היא קיצוצים מאוד משמעותיים. זה גזירות כלכליות. זה בדיוק הפוך ממה שצריך לעשות. זה לא הזמן לקיצוצים, זה הזמן להמשיך להזרים כסף לאזרחים".

"אנחנו צריכים לפתוח את שנת הלימודים בזמן, להעביר למערכת הבריאות כסף להיערך לחורף – וכל זאת נשיג באמצעות תקציב מיידי. זה צו השעה. צו השעה זה אחדות. אף אחד לא רוצה בחירות ואין סיבה שיהיו בחירות".

"אנחנו דואגים לפרנסתם של אזרחי ישראל. אתמול העברנו באמצעות הביטוח הלאומי את המענקים לילדים. אני רוצה להודות לידידנו מאיר שפיגלר שעזר כאן מאוד. כמעט כל הילדים קיבלו, 99.57% – הוא אמר לי בגאווה גדולה ובצדק. ביום שלישי ורביעי הביטוח הלאומי ימשיך להזרים את הכספים לאזרחי ישראל – מענק לכל אזרח, כפי שהתחייבנו. דברים חשובים".

עוד 40,000 עסקים אתמול קיבלו את מענק הפעימות הנוספות שעליהן התחייבנו", הוסיף נתניהו. לדבריו, "אנחנו לא נחים לרגע. שר האוצר ואני, פרופסור שמחון והיועצים הכלכליים שלנו ומנכ"ל משרד רה"מ – אנחנו נביא עוד ועוד תוכניות, עוד ועוד כסף לאזרחי ישראל ולעסקים כדי להניע את הכלכלה".

ראש הממשלה התייחס לנושא הביטחוני ואמר כי "אנחנו לא נחים לרגע בנושא הביטחון. צה"ל סיכל ניסיון חבלה בחזית הסורית, פעלנו אתמול מול רצועת עזה מול ירי סוררים וכמובן שהעניין עם לבנון עדיין באוויר. אנחנו נפגע בכל מי שמנסה לפגוע בנו ובכל מי שפוגע בנו – העיקרון הזה תקף".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו