איכס: מאות עכבישים השתלטו על הבית וטיפסו על קירות החדר • צפו

הילדה גילתה, מבועתת לגמרי, כי מאות עכבישים מטפסים על קירות חדרה ומיהרה להזעיק את אימה, שפתחה להם חלון בשביל שייצאו החוצה וצילמה אותם באדישות • הגולשים מנגד, לא נשארו רגועים וקראו לה לשרוף את כל הבית מרוב בהלה

הסרטון הבא, שהפך ויראלי ברשת מגיע אלינו מסידני שבאוסטרליה, שם גילתה ילדה קטנה מאות עכבישים שהשתלטו להם על הבית ומטפסים להם להנאתם על קירות חדרה.

מבועתת לחלוטין, פתחה בצעקות כדי לקרוא לאימה, שמצידה נותרה רגועה לחלוטין. היא לימדה את הילדה שלה לא לפחד, אלא לפתוח חלונות ולאפשר להם לצאת לבד בביטחה מן הבית.

האמא סיפרה בגאווה כי הצליחה לשכנע את ביתה המבוהלת שלא לחשוש מהעכבישים, עד כדי כך שלמרות שנותרו עכבישים בחדר שעדיין לא יצאו, נשארה הילדה לישון בלילה במיטתה.

בניגוד לאמא, הגולשים לא נותרו רגועים, והם מיהרו להגיב כי לא היו מעזים לישון כך, ובוודאות היו עושים משהו נגד העכבישים. בין הגולשים היו אף כאלו מבוהלים שהמליצו לשרוף את הבית כולו בגלל העכבישים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיגעון!! עכבישים עוקצים ויש בהם ארס.
לידיעתכם – בכל עכביש יש ארס, לפעמים הוא קטן, ונדיר שעכביש עוקץ, רק אם הוא מרגיש מותקף… ובכ"ז…. לישון כך בחדר?!?!?!?!

לאאא נורמאלייייייייייייתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

פוכססססססססססססססססססססס

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture