צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חולון: אישה בת 80 נספתה במהלך שריפה שפרצה בבניין מגורים

אישה בשנות ה-80 לחייה נספתה בשריפה שפרצה היום בבניין מגורים ברחוב מעלות בעיר חולון. בנוסף, שלושה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל ופונו לבית החולים שמיר אסף הרופא • המשטרה מסרה כי פתחה בבדיקת נסיבות הדליקה

אישה בשנות ה-80 לחייה נספתה בשריפה שפרצה היום (רביעי) בבניין מגורים ברחוב מעלות בעיר חולון. כוחות כיבוי והצלה הוזעקו למקום בעקבות דיווח על פרוץ השריפה. לאחר סריקות של הכיבוי אותרה באחת מהדירות בבניין אישה כבת 80 מחוסרת הכרה עם כוויות קשות. לאחר בדיקות רפואיות פראמדיקים של מד"א קובעים את מותה.

שלושה בני אדם נוספים נפגעו באורח קל ופונו לבית החולים שמיר אסף הרופא. המשטרה מסרה כי פתחה בבדיקת נסיבות הדליקה. למקום הוזנקו ארבעה צוותים ומנוף גבהים למקום האירוע. בהגיעם זיהו לוחמי האש לשונות אש שיוצאים מדירה בקומה שלישית ועשן סמיך שמילא את חדר המדרגות.

מפקד האירוע להב מורן פקס: "בהגיענו למקום האירוע זיהנו להבות ועשן כבד שמילא את הבניין. במהלך הסריקות ופעולות הכיבוי חולצו שלושה לכודים במצב קל ופונו להמשך טיפול בבית חולים וולפסון. לצערנו אותרה אישה כבת 80 ללא רוח חיים".

פראמדיק מד"א אייל רוט וחובש רפואת חירום במד"א גיא סלמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן כבד עולים מתוך חלונות הדירה. 3 פצועים במצב קל שיצאו מהבניין כשהם סובלים משאיפת עשן טופלו באמבולנסים של מד"א בחמצן ופונו במצב יציב לבי"ח. במקביל לפעולות הכיבוי של לוחמי האש קיבלנו דיווח על אישה שאותרה מחוסרת הכרה באחת מהדירות, נכנסנו לדירה עם ציוד רפואי מיד כשהיה ניתן אבל לצערנו היא הייתה ללא סימני חיים וסבלה מכוויות קשות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture