צילום: דובר צה"ל

צה"ל מפרסם תיעוד מהתקיפה ברצועה: "ישראל נמצאת לקראת ימים של לחימה"

"חמאס ישלם מחיר על התנהלותו ונגיב בחומרה", אומר דובר צה"ל בתגובה להסלמה הביטחונית והירי מרצועת עזה • בנוסף, מפרסמים תיעוד מהתקיפה ברצועת עזה, בו מדווחים הפלסטינים כי נהרגו 9 בני אדם, בהם בכיר בזרוע הצבאית של חמאס שחוסל על אופנוע

דובר צה"ל מפרסם הערב (שני) תיעוד מתקיפת שלושת פעילי הטרור של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. מדובר בסרטון מהאוויר אותו צילם חיל האוויר בעת חיסול המחבלים, בתגובה להתחממות הביטחונית. לפי דיווחים ערביים ישנם לפחות תשעה והרוגים ופצועים, בהם מפקד שטח בחמאס, שרכב על אופנוע.

צה"ל חיסל חוליית שיגור; הפלסטינים טוענים כי שלושה ילדים נהרגו

תא"ל הדי זילברמן, דובר צה"ל אמר כי מדובר באירוע חמור ביותר שלא יעבור בשתיקה. "חמאס ישלם מחיר על התנהלותו ונגיב בחומרה. נערכנו למנעד תרחישים נרחב, תגברנו את ההגנה האווירית בשכבות שונות ופרסנו כוחות גם לכיבוי שריפות".

"חמאס יבין זאת אחרי שנפעל ברצועה. אחת האפשרויות היא גם יציאה למבצע רחב. הכנו תוכנית נרחבת וסדורה ולא נהסס להפעילה. זו פגיעה בלתי נסבלת במדינת ישראל. גם כעת אנו מתגברים בכוחות נוספים למשימת ההגנה באוגדת עזה".

לדבריו, ישראל נמצאת לקראת ימים של לחימה וחמאס עוד ירגיש את תגובתנו. עוד ציין דובר צה"ל כי מרבית השיגורים שנורו לעבר ישראל היו לעבר שטחים פתוחים ורק מעט מהם יורטו. לדבריו, מערך סוללות כיפת ברזל תוגבר.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture