אינתיפאדה בלוד: מחבלים תקפו יהודים שהגנו על עצמם בירי; ערבי מת • צפו

ערבים התפרעו הלילה בצורה חסרת תקדים בעיר לוד. מספר יהודים הותקפו על ידי המחבלים בבקבוקי תבערה, ואחרי שהמשטרה לא הגיעה למקום במשך זמן רב, נאלצו לירות כדי להגן על עצמם. מחבל אחד מת, ואז המשטרה נזכרה להתערב ולעצור את היהודים שהגנו על עצמם

מראות קשים הלילה בעיר לוד: מאות מחבלים ערבים פתחו באינתיפאדה, שרפו בתי ספר, בתי כנסת וישיבות, כמו גם חנויות לממכר מוצרי קודש וכל דבר שרק קשור ליהודים.

באחד המקרים, התקיפו מחבלים קבוצה של יהודים עם בקבוקי תבערה. לפי עדויות של היהודים המותקפים, הם חייגו למשטרה אך אלו לא הגיעו במשך יותר מארבעים דקות. עדויות דומות על התעלמות המשטרה מהתפרעויות הערבים נשמעו מפי תושבים רבים נוספים.

אחרי ארבעים דקות, התקרבו המחבלים לעבר היהודים, שנאלצו להגן על עצמם, ופתחו בירי כדי להרחיק מהם את המחבלים. מחבל אחד נהרג ומחבל נוסף נפצע באורח קשה וכעת מאושפז בבית החולים.

בשלב הזה, נזכרה המשטרה כי עליה להתערב במהומות, ועצרו את היהודי שהגן על עצמו. בהודעת המשטרה נמסר כי "לאחר חקירה של היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב שפלה, נעצר גבר בן 34 תושב לוד, בחשד למעורבות בירי".

יואל פרנקנבורג, תושב לוד שהיה במקום סיפר: "המון זועם עלה לכיווננו וזרק אבנים ובקבוקי תבערה. 40 דקות התקשרנו למשטרה, אף אחד לא בא. בשלב מסויים עלו עלינו בטירוף מוחלט וכמה אנשים משלנו ירו באוויר. בחיים לא פחדתי ככה עליי ועל ילדיי".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "הכתובת הייתה על הקיר וכולנו ראינו את ההתפרעויות השבוע בלוד. לצערי המשטרה ששוב גילתה אוזלת יד לא עשתה דבר כדי לעצור את הפורעים, ונזכרה להגיע רק כשיהודי נאלץ להגן על חייו ולירות".

ח"כ בן גביר הוסיף וקרא לממשלה: "ממשלת ישראל: אנחנו במלחמה, והגיע הזמן להילחם ולהדביר את הטרור. יש לשחרר לאלתר את היורה שהגן על חייו ולהעניק לו צל"ש".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': ‏"כמעט כסדום היינו לעמורה דמינו". פרעות ליל בדולח מבצעים תושבי לוד הערבים בתושבי העיר היהודים הלילה. המשטרה בקושי נותנת מענה (בשל ריבוי האירועים בכל הארץ). אזרחים נדרשים להגן על עצמם. המשטרה עוצרת לפנות בוקר לעיני ילדיו את אחד התושבים בחשד, לא פחות, לרצח".

"‏זה אבדן עשתונות ערכי של המשטרה והפרקליטות. אטפל בזה בלנ"ד בכל הכח ולא אתן שהמדינה היהודית תהפוך את הקרבן לאשם. זכות ההגנה העצמית היא המינימום שמדינה מתוקנת חייבת לאפשר לאזרחיה (האמת היא שהמדינה צריכה לעשות את זה בעצמה…) וכל אחד מהמתפרעים חייב לדעת שדמו בראשו".

הדר מילר, אם ל-4 המתגוררת בעיר סיפרה על התחושות הקשות: "עברנו כאן בלוד וברמלה לילה קשה מנשוא. מדובר בטרור חבלני שמרים ראש וכל הממשלה שותקת. בתי כנסת ותלמודי תורה הוצתו ומזכירים את מאורעות ליל הבדולח. אסור שמדינת ישראל תשלים עם המצב הזה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק משטר חילוני מטופש וחסר תוכן
יכולה לעצור יהודים שמגינים על חייהם
אם המדינה הזאת היתה תורנית הכל היה נראה אחרת

תביאו את תגובת בנט וסער ואם הם לא רוצים להגיב תכתבו שלא נמסרה מהם תגובה

אם דבר כזה היה קורה ברוסיה כל האיזור של המתפרעים היה נמחק

ימח שמם ימותו הערבים[או יחיו ויסבלו…..]

להעיף, ולהוקיע, ולעשות שיימינג אין סופי לשוטרים שמענישים יהודים בגין שהגינו על עצמם

הגיע הזמן שהמשטרה תישא באחריות לכך שהיא עוצרת יהודי שהגין על עצמו.

לא נורמלי שבנא' רוצה. להגן עע' צריך להיעצר מדינה מטומטמתתתתת…

למשתמש אנונימי
לא, לא צריך שיסבלו, מוותר על זה, העיקר שלא יחיו.

אנשים השתגעו לא רק לנהל מדינה הם לא יודעים
הם פשוט לא יודעים לנהל כלוםםםםםםםםםםםםםםם

מדינה משוגעת אין לאדם אפשרות להגן על עצמו
צריך להראות לערבים מי זה ישראל!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture