חמאס מפרסם: פגיעת טיל הנ"ט בג'יפ הצבאי שהוביל למותו של עומר טביב הי"ד

ארגון הטרור העזתי מפרסם תיעוד מירי טיל הנ"ט לעבר ג'יפ של לוחמי צה"ל, שהוביל למותו של חייל צה"ל. קצין נפצע באורח קל ולוחם נוסף נפצע באורח קשה • לאחר האירוע, היה ירי פצמ"רים של חמאס במטרה להקשות על פינוי הפצועים, הירי לא חדר לשטח הארץ

ארגון הטרור חמאס מפרסם הערב (רביעי) תיעוד מהפגיעה בג'יפ של צה"ל באמצעות ירי טיל נ"ט. בסרטון, ניתן לראות כיצד המחבלים צופים בג'יפ, ואז מבצעים את הירי שפוגע ישירות בכלי הרכב. כתוצאה מהירי, נהרג החייל עומר טביב הי"ד.

זה קרה הבוקר, סמוך לשעה 11:00 כתגובה לסיכול הבכירים על ידי צה"ל, טיל נ"ט פגע בג'יפ ממוגן מסוג דוד. בעקבות פגיעת הנ"ט, נהרג חייל לוחם, קצין נפצע באורח קל ולוחם נוסף נפצע באורח קשה. הנפגעים היו מכוח של גדוד 931.

המשימה של הכוח הייתה הגנת יישוב ואבטוח הגדר ליד היישוב 'נתיב העשרה'. הרכב נכנס לתוך היישוב במסגרת המשימה שלו, כשהיישוב, מבחינה טופוגרפית, חשוף לנ"ט, ולכן הרכב נפגע כחלק ממשימת האבטחה שלו. הם פונו במהירות לבית החולים.

לאחר האירוע, היה ירי פצמ"רים של חמאס במטרה להקשות על פינוי הפצועים, הירי לא חדר לשטח הארץ. דובר צה"ל אמר היום כי "מדובר באירוע חמור, נמשיך להכות בעזה בעוצמה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רק תסבירו לי איך הם מצליחים לראות אותנו כל כך בבירור ובדיוק מוחלט.

פשוט תפתח מפה ותראה שזה מרחק של קילומטר בס"ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture