תיעוד מבית הכנסת השרוף; המשטרה מדווחת על ירידה בהתפרעויות הערבים

שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג"ב עצרו עשרות מתפרעים במהלך הלילה ועד שעות הבוקר המוקדמות בכל רחבי הארץ במהלך פעילות המשטרה לטיפול בהפרות הסדר במהלכן נפצעו 5 שוטרים באורח קל • תיעוד מבית הכנסת אותו שרפו הערבים הלילה בלוד

שוטרי ולוחמי משטרת ישראל שנערכו אמש בכוחות גדולים מאוד ברחבי הארץ פעלו במספר זירות של הפרות סדר והתפרעויות, במוקדים המרכזיים במחוזות חוף, מרכז, דרום ותל אביב פעלו הכוחות תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ומעצר חשודים.

משטרת ישראל ביצעה מספר פעולות מנע לרבות הטלת הגבלות בעיר לוד, ניטור הרשתות החברתיות, מעצרים של חשודים בדרכם למוקדי ההתפרעות ושיח עם מנהיגי הקהילה המקומיים. עד כה מתחילת האירועים נעצרו למעלה מ-750 מתפרעים וללמעלה מ-400 מהם הוארך מעצרם.

צפו: בית הכנסת דוסא בעיר לוד הבוקר, לאחר שהוצת אמש בידי ערבים

בתוך כך, המשטרה מדווחת הבוקר כי הלילה נרשמה ירידה בכמות האירועים ובעצימותם לצד פעילות רחבה מאוד של כוחות משטרה מתוגברים בכל הגזרות.

עוד נמסר מדוברות המשטרה כי המשטרה תמשיך להיות ערוכה גם במהלך סוף השבוע בכוחות גדולים כאשר גיוסן ומוכנותן לפעילות מבצעית של כל פלוגות המילואים של מג"ב יושלמו היום.

לצד ההיערכות המבצעית תמשיך המשטרה לחקור ולנטר את הפעילות ברשתות החברתיות וזאת בכדי למצות את הדין עם כל אחד מפורעי החוק. כל העת מתקיימות הערכות מצב ובהתאם אליהן השוטרים נערכים ברחבי הארץ בכדי לשמור על החוק והסדר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture