מהומה בועדת חו"ב בשדרות: הח"כ ממר"צ קרא להסדרה עם עזה – בן גביר תקף • צפו

מהומה בועדת חוץ ובטחון שהתכנסה בעקבות המשך המבצע בעזה בעיר שדרות. ח"כ גולן טען ש"צריך הסדרה מול עזה". ח"כ בן גביר השיב: "איזה הסדרה? הסדרה עם מי שהורג את הילדים שלנו?. הובלתם אותנו להתנתקות, לגירוש יהודים, חוצפן". בן קיבוץ מהקהל: "אתה אשם בטילים מעזה"

מהומה התחוללה היום (חמישי) בועדת חוץ ובטחון המתקיימת בעקבות המשך מבצע 'שומר החומות' בעיר שדרות. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר תקף את ח"כ יאיר גולן ממר"צ שקרא להסדרה עם עזה.

במהלך דבריו קרא ח"כ גולן להסדרת המצב מול עזה ואז התפרץ ח"כ בן גביר לדברים:" איזו הסדרה, הסדרה עם מי שהורג את הילדים שלנו???.הובלת אותנו לגירוש, הובלת אותם להתנתקות תראה מה קרה להם….."

בשלב זה צעק גולן לח"כ בן גביר:" פשיסט, אפילו בצבא לא שירתת", אילו ח"כ בן גביר השיב בתגובה:"חוצפן, אתה לא נתת לי… והוסיף: "על איזה הסדרה, הסדרה שהורגים את הילדים שלנו?".

במהלך דבריו של ח"כ בן גביר צעק מהקהל בן קיבוץ: "אתה אשם בטילים מעזה". בן גביר ציין בדבריו:" צריך לדרוש למוטט את שלטון החמאס. אנו חייבים את זה לאזרחים כאן, רק זה יכול להביא שק, לא לחצי שנה אלא לזמן רב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוצפנים השמאלנים האלה!!! כל הטילים ארוכי הטווח האלה הם חד משמעית בגלל הגרוש מגוש קטיף, ובאשמתם הבלעדית! כמה צעקו אז בימין שזו תהיה התוצאה, ועכשיו כשהמציאות המרה מעידה שאכן אמת הדבר ותוצאת הגרוש היא המחדל שמתרחש בימים אלו- לא מתביישים אותם שמאלנים בעזות מצח להאשים את הימין במצב!! שקרנים תתביישו!!

החולי של השמאל הוא פתלוגי, אם בן קיבוץ מאשים את בן גביר זה מוכיח שוב את ההגדרה של שמאלני, אחד שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture