גרמניה 2021: יהודי חרדי עמד בתחנה וחטף בעיטה • תיעוד מזעזע

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה כיצד הגרמני נותן בעיטה חזקה ליהודי החרדי וברקע נשמע קול צחוק מתגלגל. התיעוד שמגיע מגרמניה מצטרף לשורת מקרי אנטישמיות שהתרחשו במהלך השבועות האחרונים בין היתר בישראל, ארצות הברית ובריטניה


האנטישמיות בעולם כולו גואה ולא רק בישראל ובארצות הברית. הבוקר (ראשון) יהודי בעל חזות חרדית שעמד בתחנת הרכבת בגרמניה חטף בעיטה מגרמני שבדיוק עבר במקום.

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה כיצד הגרמני נותן בעיטה חזקה ליהודי החרדי וברקע נשמע קול צחוק מתגלגל. התיעוד שמגיע מגרמניה מצטרף לשורת מקרי אנטישמיות שהתרחשו במהלך השבועות האחרונים בין היתר בישראל, ארצות הברית ובריטניה.

כזכור, רק הבוקר דווח כי גבר שהואשם בהצתת ישיבה ובית כנסת בברוקלין בתחילת השבוע נעצר בגין ניסיון לפגוע במרכזים דתיים. אולם נראה שהאנטישמי לא הסתפק בפגיעה ברכוש יהודי והחליט לתקוף יהודי חסידי.

התובעים הפדרליים טוענים כי עלי אלאחרי, בן 29, הצית בכוונה תחילה ישיבה ובית כנסת ביום רביעי לפנות בוקר ברחוב 36 ליד בורו פארק. הם מאשימים כי אלאחרי הכין ערימות אשפה ליד בניין בית הכנסת בברוקלין והצית את המקום.

כאמור, אלאהרי, שנראה בסרטון המעקב, מצית את השריפה, תועד כמה שעות מאוחר יותר כשהוא תוקף אדם הלבוש בגדים חסידיים באותו הגוש של הישיבה, כך אמרו הרשויות הפדרליות.

"ללא התגרות או אינטראקציה קודמת, החל הנאשם להכות בראשו את הקורבן שוב ושוב. הוא לקח את הטלפון הסלולרי של הקורבן, אך לאחר מכן הפיל אותו", פירטו התובעים במזכר המעצר שלהם וביקשו להחזיק את האיש בהמתנה למשפט.

"כפי שנטען במכתב התלונה והמעצר, אלאחי הצית בכוונה את בית המדרש של הישיבה ובית כנסת, ותקף באכזריות אדם לבוש לבוש חסידי מסורתי, והפגין שנאה אלימה שאינה ניתנת לסבול", אמר עורך הדין מרק לסקו.

החוקרים קושרים גם את אלאחרי לסדרת פשעים אחרים שבוצעו ברחבי העיר בשבועות האחרונים. לטענתם, הוא אחראי להתקפה נגד גבר שחור שעמד בתחנת הרכבת התחתית בעיר ניו יורק ב -5 במאי. הוא נאשם גם בהצתת דגל אמריקאי מחוץ לכנסייה קתולית והפלת צלב בשבוע שעבר שהוצג בכנסייה בברוקלין.

גורמים פדרליים וכוח המשימה לפשעי שנאה ב- NYP עצרו את אלאחרי לאחר שנעצר על ידי המשטרה ביום שישי. אלאחרי הופיע בבית המשפט הפדרלי בשבת ולסנגורו הציבורי לא הייתה תגובה בעקבות ההופעה המתוכננת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ימח שמו

בכלל לא מזעזע,מה שכן מזעזע זה שיש יהודים שנמצאים בגרמניה זה מזעזע

אותו חרדי ניסה להגן על עצמו אם זה היה קורא בלוד התקשורת הייתה מאשימה אותו בתקיפת התוקף והיו אומרים יש כאן סימטריה

הגיע הזמן להקים ארגון יהודי אזרחי שדואג שכל אחד כזה יחטוף מכות רצח על מעשה כזה (יש ארגון כזה כבר בקליבלנד)

לפי חלק מהתגובות ניתן להתרשם שמנצלים את הנושא לתקוף ולא רק שם תוקפים יהודים

למה לא החזיר לו כפליים
רק כח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture