עדיין לא הושגה שליטה: שריפה בגוש עציון – חלק מהתושבים פונו • צפו בניסיונות הכיבוי

השריפה שפרצה סמוך ליישוב בית עת עין שבגוש עציון ממשיכה להתפשט בחסות הרוח. לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה בסיוע חוצה מחוזות פועלים בשריפה בסמוך ליישוב בת עין. הכוחות במקום מדווחים על מספר מוקדים אשר מתקרבים ליישוב בחסות הרוחות


שריפה פרצה היום (ראשון) סמוך ליישוב בית עת עין שבגוש עציון. התושבים מקו הבתים הראשון פונו. לוחמי אש מתחנה אזורית יהודה בסיוע חוצה מחוזות פועלים בשריפה בסמוך ליישוב בת עין. הכוחות במקום מדווחים על מספר מוקדים אשר מתקרבים ליישוב בחסות הרוחות.

רשף אבי בן סעדון מפקד המשמרת אמר: "הדיווח שהתקבל בתחילת האירוע הוא על מספר מוקדי שריפה בסמוך ליישוב בת עין בגוש עציון. למקום הוזנקו צוותים מתחנה אזורית יהודה".

"כשהגיעו למקום דיווחו על שריפה מתפתחת וכי יש סכנה ליישוב. עם קבלת הידיעה הוזנקו כוחות רבים למקום. לוחמי האש ממשיכים בפעולות כיבוי עיקשות על מנת לבלום את השריפה."

תמיר ארז מפקד תחנה אזורית יהודה אמר כי, "עם ההבנה שמדובר בשריפה היכולה לסכן את היישוב הועלתה דרישה למטוסי כיבוי למקום, עד כה שישה מטוסים פועלים במקום גם בהטלת חומרי כיבוי על קו הבתים, וגם בהטלת חומר מעכב בעירה על מנת ליצור חיץ בין השריפה ליישוב".

מפקד התחנה הוסיף כי, "כוחות צבא מחטמ"ר עציון מסייעים לכוחות הפועלים בשטח. כמו כן אנו מסתייעים בסיוע מרחבי מחוז יו"ש, וכן בסיוע חוצה מחוזות מירושלים ודן".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השריפה "הוצתה"
לא "פרצה"
טרור מושתק לכל דבר.
.
אין כזה דבר "כמה מוקדים" ללא הצתה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture