דוברות

בניגוד לחוק: שוטרים ניסו למנוע מח"כ בן גביר להיכנס למאחז שפונה

שוטרים ניסו למנוע מח"כ בן גביר לממש את חסינותו, אך בן גביר התעקש והצליח לממש את החסינות ולהגיע למאחז 'עוז ציון' שפונה היום מהיהודים שהתגוררו בו • בן גביר: "המשטרה חייבת להפנים שהיא לא מעל החוק" • צפו

הבוקר (רביעי)  הגיע יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר (מסיעת הציונות הדתית) למקום פינוי מאחז 'עוז ציון' ודרש להיכנס לאזור ההרס, אך השוטרים ניסו למנוע ממנו בצורה בלתי חוקית, כניסה למקום.

בשעות הבוקר התפרסם כי לראשונה מאז הקמת הממשלה פועלים כוחות משטרה והמנהל האזרחי להרוס את מאחז 'עוז ציון' בבנימין. מיד עם קריאות התושבים, הגיע ח"כ בן גביר למאחז ונתקל במחסום של כוחות המשטרה והמנהל האזרחי. בתחילה סרבו השוטרים לאפשר את כניסתו של ח"כ בן גביר להיכנס, אך בן גביר התעקש והתחיל לצעוד והסביר לשוטרים כי הם אינם מעל החוק.

יצוין כי חוק החסינות נועד לאפשר לנבחרי הציבור לשרת את קהל שבחר בהם ולבצע את תפקידם, על ידי השמעת דעותיהם, פעילות פוליטית ופיקוח על הממשלה על שלל זרועותיה ויחידות הסמך שלה ומונע מהרשות המבצעת (משטרה, פרקליטות) להפריע להתנהלות התקינה של הכנסת על ידי הפרעה לאחד מחבריה.

בן גביר מסר בתגובה: "לא ייתכן שפעם אחר פעם חברי הכנסת נאלצים להילחם על הזכות שניתנה להם בחוק ולממש את חסינותם. שוב שוטרים פועלים בניגוד לחוק ומפרים את חוק חסינות חברי הכנסת. המשטרה חייבת להפנים שהיא לא מעל החוק. לא אוותר ואמשיך להיאבק למען הציבור ששלח אותי ולא אתן שאף אחד יפריע לפעילותי, למען עם ישראל".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture