דובר צה"ל

לראשונה מזה 7 שנים: צה"ל תקף בלבנון – והתעלם מחיזבאללה • צפו

מטוסי צה"ל תקפו הלילה יעדי טרור בלבנון, לראשונה מאז שנת 2014 • בתקיפה, לא פעלו נגד מתקנים של ארגון הטרור חיזבאללה, שלפי הערכת מערכת הביטחון לא קשור לירי אתמול לעבר ישראל • דובר צה"ל מפרסם את תיעוד התקיפות

דובר צה"ל מפרסם הבוקר (חמישי) את תיעוד התקיפות שביצעו מטוסי חיל האוויר במהלך הלילה בלבנון, בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל אתמול בשעות הצהריים.

מדובר בהמשך התגובה החריפה של צה"ל, שכללה קודם לכן שלושה סבבים של ירי ארטילרי מטנקים שהוצבו בגבול לבנון. לגבי התקיפה האווירית, מדובר בפעם הראשונה מאז שנת 2014 שמטוסי חיל האוויר תוקפים יעדי טרור במדינה זו.

בתקיפה, התעלמו בצה"ל מיעדי טרור של ארגון חיזבאללה, שכן לפי ההערכה כעת במערכת הביטחון, ארגון טרור זה לא קשור לירי הרקטות אתמול לעבר שטח ישראל.

בצה"ל עדכנו כי מטוסי קרב תקפו הלילה בלבנון מרחבים מהם נורו רקטות במהלך היום לעבר מדינת ישראל ותשתית המשמשת לטרור. הלילה הותקפה גם מטרה נוספת במרחב ממנו נורו רקטות בעבר.

"תקיפות צה"ל תמשכנה ואף יתגברו מול ניסיונות טרור כנגד מדינת ישראל ואזרחיה", הזהיר דובר צה"ל. "מדינת לבנון אחראית לנעשה בשטחה. צה"ל מזהיר מהמשך נסיונות הפגיעה באזרחי ישראל וריבונותה".

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך זה שאין מצידם נפגעים ??
הצחקתם אותם, כרגיל!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture