צילום: איתמר כץ מהנדס יער קק״ל

שריפת ענק פרצה בקריית שמונה; תושבים פונו מבתיהם • צפו

בעקבות השריפה בעיר קריית שמונה, הונחו דיירי הרחובות הסמוכים לשריפה, להתפנות מהבתים כדי להימנע משאיפת עשן שנכנס לבתיהם • במקום פועלים צוותים רבים של כיבוי האש, הנעזרים בארבעה מטוסי כיבוי הפועלים מהאוויר

שריפת ענק פרצה היום (חמישי) בשעות הצהריים המאוחרות בדרך נוף הרי נפתלי. האירוע החל במחנה מצפה עדי, חצה את הכביש הראשי לכיוון כפר גלעדי מרגליות. השריפה הגיעה לעבר העיר קריית שמונה, שם פינו תושבים מבתיהם.

בעירייה עדכנו כי בעקבות השריפה בעיר, הונחו דיירי הרחובות הסמוכים לשריפה, להתפנות מהבתים כדי להימנע משאיפת עשן שנכנס לבתיהם. לנוחיות התושבים נפתח מרכז קליטה במתנ"ס ארתור פוקוס בקומה השנייה ובאולם המרכזי בבית וונקובר. מבקשים מהתושבים להגיע עם מסכות ולשמור על כללי הקורונה. צוותים של העירייה נמצאים בחלקה המערבי של העיר וקוראים לתושבים לסגור את החלונות ולהתפנות מהבתים.

כמו כן, תושבי שכונות בימת תל חי, האצ"ל והרחובות נוף חרמון, הלבנון, הר הצופים, יהודה הלוי, דוד רזיאל, הגלעד, הרי נפתלי, יעקב מלול, יקותיאל אדם, ששת הימים, משמר הגבול, צמרת הגליל והמחתרת, מתבקשים לסגור את חלונות בתיהם.

בכיבוי האש עדכנו כי במקום עובדים 7 צוותים מתחנת גליל גולן ועוד 8 בדרכם למקום האירוע. בדקות האחרונות החלו 4 מטוסים מטייסת הכיבוי בהטלת מעכבי בעירה לבלימת חזית האש על קו הבתים במקביל למאמצים הקרקעיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture