ראש חטיבת המבצעים של כב"ה מסביר את תמונת האש בהרי ירושלים • צפו

45 צוותי כיבוי ושמונה מטוסים פועלים בשעה זו בשריפות בהרי ירושלים בחמש גזרות. במקביל, הוקם צוות חקירה מיוחד הפועל בשטח ונבדקים כל כיווני החקירה. כמו כן, נעשים מאמצים להחזיר את התושבים בשורש, שואבה ובית מאיר לבתיהם


ראש חטיבת המבצעים של מערך הכיבוי תת טפסר איציק עוז בתמונת מצב לשריפות.

ראש חטיבת המבצעים של מערך הכיבוי, תת טפסר איציק עוז, מסביר הבוקר (שני) את תמונת המצב לשריפות בהרי ירושלים. לדבריו, 45 צוותי כיבוי ושמונה מטוסים פועלים בשעה זו בשריפות בהרי ירושלים בחמש גזרות: בית מאיר, רזיאל, גבעת יערים, הר איתן ואבן ספיר.

החקירה לנסיבות פרוץ השריפות נמצאת בעיצומה והוקם צוות חקירה מיוחד הפועל בשטח. נבדקים כל כיווני החקירה. במקביל, נעשים מאמצים להחזיר את התושבים בשורש, שואבה ובית מאיר לבתיהם. תושבי כסלון ורמת רזיאל שבו לבתיהם.

נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי עדכן את השר לביטחון הפנים עומר בר לב שהגיע אל חפק הכבאות הבוקר בדבר המאמצים להכיל ולהשתלט על מוקדי השריפות. בשל עומסי החום הכבדים, הוא הדגיש כי בימים אלו ישנו צו נציב הכבאות האוסר על הדלקת אש בשטחים פתוחים.

"אנו מבקשים מהציבור להישמע להנחיות כוחות הכיבוי והמשטרה, בכל מקרה של עשן יש להתקשר 102 ללוחמי האש. יחד נשמור על החיים, הרכוש והטבע", אמר.


צילום: דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, סיים הבוקר הערכת מצב עם נציב כבאות והצלה, רב-טפסר, דדי שמחי, ומפקד מחוז ירושלים במשטרת ישראל, ניצב דורון תורג׳מן, בחפ״ק השריפות בהרי ירושלים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture