פיטר 900 עובדים בשיחת זום: "אם אתם בשיחה הזאת – אתם מפוטרים"

מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקנית 'בטר' הודיע ל-9% מכוח העבודה של החברה כי הם מפוטרים מיד ההודעה נמסרה במסגרת וובינר זום שקיים עם העובדים "אם אתם פה - אתם מחלק מקבוצה חסרת מזל", אמר להם, והודיע על פיטוריהם

"אם אתם נוכחים בשיחה הזאת, זה אומר שאתם חלק מהקבוצה חסרת המזל של העובדים המפוטרים", כך הודיע מנכ"ל חברת המשכנתאות האמריקאית Better.com ליותר מ-900 עובדים בזום על פיטוריהם.

המנכ"ל, וישאל גארג, הוסיף כי עליהם לצפות למייל ממשאבי אנוש (HR) בנושא, עם פירוט ההטבות והפיצויים. השיחה התקיימה בשבוע שעבר, רגע לפני תחילת החופשה הנהוגה בארה"ב בשל החגים הלועזיים.

לדבריו, הסיבות לפיטורים נעוצות בביצועים ובפרודוקטיביות של החברה כמו גם בצורך בהתייעלות במסגרת שוק המשכנתאות. בדיווח נוסף על השיחה נטען כי הוא האשים את העובדים המפוטרים כי עבדו שעתיים ביממה בלבד.

"זו הפעם השנייה בקריירה שלי שאני עושה את זה ואני לא רוצה לעשות את זה. בפעם האחרונה שבה פיטרתי עובדים בכיתי", אמר לעובדים בשיחת הפיטורים שהתבצעה בצורה מקוממת.

לפי CNN החברה הודיעה במאי כי היא תונפק באמצעות איחוד עם חברת ספאק, ובשבוע שעבר קיבלה כחלק מהעסקה 750 מיליון דולר במזומן. לפי הדיווח, מאזן המזומנים של החברה עומד על יותר ממיליארד דולר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture