Yonatan Sindel/Flash90

"מה תגידו לנו? לשתות מים?": יעקב אשר בנאום זועם במליאת הכנסת • צפו

לטענת אשר, במקום לעזור לאזרחים והקל מעליהם - בנט רק מטיל מיסים חדשים ומעלה את יוקר המחייה. "בנט קפץ על הקורונה ונפל כמו זבוב. הוא רק מפיל את האחריות על הציבור ולא עליו", תקף הח''כ מיהדות התורה


צילום: ערוץ הכנסת

לאחר שאושר הערב (שני) חוק הגיוס במליאת הכנסת בקריאה ראשונה, עלה חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) לנאום בפודיום. אשר פנה לח"כ איתן גינזבורג (כחול לבן) שניהל באותה עת את המליאה, ושאל אותו: "במה בנט חזק? בחוק הגיוס?". אשר זעם על כך שבנט התלהב לאחר אישור החוק.

"אני רוצה לשאול שאלה, לך אדוני היו"ר יש פגישות רבות עם ראש הממשלה. ראיתי אותו היום כשעבר חוק הגיוס מרים את היד כניצחון. רה"מ הגיבור שלנו, שזינק על הקורונה ונפל כמו זבוב. רה"מ שכל מסיבות העיתונאים שלו זה רק להפיל את האחריות על הציבור ולא מנהל את הדברים", תקף אשר.

לטענת הח"כ מיהדות התורה, הממשלה לא עוזרת לאזרחים אלא רק אומרת להם 'תשתו מים'. "פעם הייתה פה מתקפת טילים, והיה אחד שאמר שהפתרון זה 'תשתו מים'. גם עכשיו עומד ראש ממשלה במשך שבעה חודשים, ותראו איפה אנחנו עומדים מבחינת הקורונה על אף שהתחסנו ראשונים בעולם".

"תראו איפה אנחנו עומדים מבחינת הכלכלה, אמרתי לכם שאם תעלו מיסים הציבור יעלה עליכם, ואני לא איזה מבין גדול בכלכלה – אבל צדקתי. מה תגידו לנו, לשתות מים? אבל איפה האמיץ הזה חזק? בחוק הגיוס! עמד והניף את היד באיזשהו ניצחון. 'מוישה גיבער"', סיים אשר את נאומו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture