שוב: בית הוצת בכפר דומא • המשטרה: "הרקע פלילי"

הפלסטינים טוענים כי מתנחלים השליכו שני בקבוקי תבערה לעבר הבית ששייך לחמולת דוואבשה • במשטרה דוחים את הטענות ואומרים כי כיוון החקירה הוא פלילי • "אין ממצאים כלשהם לפשיעה לאומנית" • בפנים: תיעוד השריפה

שוב זה קורה: בית הוצת הלילה בכפר דומא – דרומית לשכם. הבית שייך למשפחה מחמולת דוואבשה הזכורה מאירוע הטרור שבו נשרפו למוות אם המשפחה ושנים מילדיה.

הפלסטינים טוענים כי הבית הוצת כתוצאה מהשלכת שני בקבוקי תבערה ע"י מתנחלים, והאש אחזה בקומה השניה בו מתגוררת המשפחה

במשטרת מחוז ש"י מסרו בתגובה כי "כרגע אין ממצאים כלשהם לפשיעה לאומנית וכרגע כיוון החקירה פלילי".

לא היו נפגעים באירוע אך נזק כבד נגרם לרכוש.

יצוין כי בשנתיים האחרונות אירעו בכפר מספר הצתות – כמה מהם בבתים השייכים לחמולת דוואבשה – מה שהוביל גורמים במין לטעון כי גם ההצתה שבמהלכה נשרפו למוות האם והילדים היא תולדה של סכסוך דמים פנימי בכפר ואינה קשורה כלל ל"תג מחיר" וטרור יהודי.

בתמונות ובסרטון: ההצתה הלילה

WhatsApp-Image-20160720 (3)

WhatsApp-Image-20160720 (2)

WhatsApp-Image-20160720 (1)

WhatsApp-Image-20160720

כזכור, לפני חמישה חודשים הוצת ביתו של איברהים דוואבשא בכפר דומא. אחד מבני הבית נפגע משאיפת עשן ומצבו קל. בארגון השמאל הקיצוני "רבנים למען זכויות אדם" מיהרו לדווח כי מדובר בבית של עד ראייה מרכזי לרצח משפחת דוואבשה, אולם במשטרה הדגישו כי כל כיווני החקירה נבדקים.

עוד קודם לאישור המשטרה שההצתה לא בוצעה על ידי יהודים, אמר עו"ד איתמר בן גביר המייצג את הנאשם ברצח בני משפחת דוואבשה, עמירם בן אוליאל, כי ההצתה הלילה "מחזקת ומבססת הטענה אותה טענו מתחילת הפרשה כי עמירם בן אוליאל לא עומד מאחורי הצתת הבית בדומא. אנשי הכפר מסוכסכים בינם לבין עצמם וזו לא הפעם הראשונה שיש באותו כפר חיסול חשבונות אישי".

"הטענה שמדובר בבית של עד וייתכן וזה נועד להרתיעו יותר ממגוחכת שהרי עדי הראייה דווקא מסייעים לטענה שבן אוליאל לא ביצע המעשה והם מוסרים גרסה על מכונית שהייתה במקום כאשר טענת השב"כ היא כי בן אוליאל ביצע את המעשה לבד וברגל", הוסיף בן גביר.

עוד בנושא:

המשטרה מאשרת: ההצתה הלילה בכפר דומא לא בוצעה על רקע לאומני

עוד מבוכה בפרשת 'דומא': "התיק נסגר מחוסר ראיות"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו