עמיר פרץ הודיע על התמודדות לראשות מפלגת העבודה ועקץ את לפיד

עמיר פרץ החמיא ליו"ר מפלגתו, ח"כ יצחק הרצוג אך טען כי על מנת לנצח, יש צורך במועמד שיביא מספר מנדטים ממפלגות הימין • "הוכחתי בעבר כי אני יכול לתת פייט לנתניהו"

חבר הכנסת עמיר פרץ הכריז היום כי יתמודד בפעם הרביעית בבחירות על ראשות מפלגת העבודה בחודש יוני הקרוב. פרץ הינו המועמד הראשון אשר הכריז על התמודדותו לתפקיד.

בהצהרה שמסר בכנסת אמר פרץ: "מדינת ישראל היום היא מדינה מפולגת מסוכסכת שהעוני אוכל בה. חלום דירת המגורים הולך ומתרחק. מעמד הביניים קורס תחת הנטל. זו לא גזרת גורל.

"יחד עם חברי קואליציה מהימין הקיצוני נותנים להצמיד לכל אחד את התואר בוגד. לא אתן לכך שהשיח הזה מי נאמן יותר ומי תורם יותר דוחק הצידה את כל השיח הפוליטי הראוי מה באמת צריך לעשות במדינת ישראל".

לדבריו, "כמנהיג מפלגת העבודה אפעל ואביא לריפוי השסעים בחברה הישראלית, וכראש ממשלת ישראל אנהיג מדיניות של צדק חברתי הלכה למעשה, יחד נשיב את ישראל למסלול של חתירה להסדר מדיני ולשלום, שלצדם ביטחון ועצמה, וננהל מלחמת חורמה בעוני ובאי השוויון שפוגעים והורסים כל חלקה טובה".

"אינני חף מטעויות. אני גאה מאוד על המאבקים האידאולוגיים שקיימתי. הייתי מוותר על חלק מהמאבקים הפרסונליים. אבל מעולם לא עשיתי מהלך פוליטי שנועד לשרת מהלכים אישיים. אני עזבתי את העבודה לאחר שנבחרתי בפריימריז. זו לא הייתה ההחלטה הפוליטית הטובה ביותר. אני בהחלט מגיע עם ניסיון רב גם בהצלחות פוליטיות. המעבר לתנועה היה טעות".

עמיר פרץ טען: "אני מאמין באמונה שלמה שאני המועמד היחיד אשר יכול להביא למפלגת העבודה ציבורים נוספים להוסיף לעבודה ולגוש המרכז-שמאל קולות של מי שנמנעו מהצבעה כזאת בבחירות הקודמות, ועל ידי כך להביא לניצחון".

על יו"ר מפלגתו, יצחק הרצוג אמר פרץ כי "בוז'י הוא אחד מאנשי הציבור הטובים שיש במשכן. הוא הביא הישג יוצא מהכלל בבחירות האחרונות ואני חושב שחסרה למחנה אותה תוספת נדרשת של הששה-שבעה מנדטים שיגיעו מצד ימין שישלימו את המסגרת הנדרשת למהפך".

בהתייחסות לסקרים המנבאים מפלה למפלגת העבודה לעומת זינוק למפלגת יש עתיד אמר: "אני מציע ללפיד ללמוד את מקומו ולהצטנע קצת. הסקרים זה דבר מבשם אבל טוב להריח אבל אסור לבלוע".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עמיר תקשיב. יש דבר שאתה ובוגי וציפי לא מבינים, אין לכם שואו!
אין לכם פוזה של ראש ממשלה, אתם משדרים חולשה, אתם ליצנים!
לביבי יש מראה של מנהיג, קול של מנהיג, אצילות של מנהיג, אתם סתם ליצנים, חבל על ההימור הטפשי שלכם שאתם כל הזמן טורחים עליו, חבל…

בדיחת השבוע שהליצן הזה יהיה ראש ממשלה, הייתי מצפה ממפלגת העבודה להעמיד מישהו קצת יותר רציני מהליצן הזה שמסתכל על העולם דרך משקפת סגורה, תרתי משמע

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו