נתניהו פרסם סרטון מהחומה הסינית, ועורר זעם

הכתבים שליוו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זעמו כאשר הוא נסע לסיור בחומה הסינית תוך שהוא מסתיר מהם את הלו"ז שלו לאותו היום. וגם: האם ראש ממשלת ישראל אכל אוכל טרף במסעדה סינית?

בשעות האחרונות לפני סיום ביקורו ההיסטורי בסין, הלך ראש הממשלה בנימין נתניהו לסיור בחומה הסינית, משם פרסם את הסרטון הקצר הבא, בו הוא מסכם בכמה מילים את ימי הביקור המוצלחים.

הכתבים הפוליטיים והמדיניים שליוו את ראש הממשלה לסין, נדהמו לגלות כי העוקבים אחרי ראש הממשלה ברשתות החברתיות, ידעו לפניהם היכן נמצא נתניהו. מסיבה כלשהיא, לא דיווחו להם מה הלו"ז של נתניהו ליום האחרון.

מואב ורדי, מחדשות 10 שיתף את הסרטון של נתניהו וכתב כך: "צפו: משתמשי הטוויטר מעודכנים במעשיו של ראש הממשלה בביקור בסין. לעיתונאים המתלווים אליו אין מושג. להם אמרו שהוא עושה היום דברים אחרים".

אריאל כהנא, מהעיתון מקור ראשון, כתב: "אני רק מקווה שאחרי שראה״מ הסתיר מהעיתונאים הנלווים לביקורו את הסיור בחומה הסינית, הוא לא יבוא בטענות על חוסר סיקור של הביקור בסין".

כהנא, הכותב בעיתון בעל אוריינטציה ימנית, המביע בדרך כלל תמיכה בנתניהו, רמז על הביקורת שמתח ראש הממשלה לאחר חלק מביקוריו הקודמים במדינות העולם, שלטענתו לא זכו לסיקור מספיק בתקשורת הישראלית.

שלמה צזנה, מהעיתון ישראל היום כתב: "היום נתניהו הסתיר מהעיתונאים את לוח הזמנים שלו: סיור בחומה סינית וארוחה במסעדה סינית. אמר בתגובה: ״לא אכלתי טרף״. בכל זאת, ליצמן לידו במטוס".

האם נתניהו, כפי שהתברר שקרה ברבים מנסיעותיו הקודמות, אכל אף הפעם במסעדת טריפות? על פי צזנה, הוא מכחיש. האם רק מפחדו של שותפו הנאמן, השר החרדי יעקב ליצמן?

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם ירחם האם ככל העמים בית ישראל?

מתי תתפכחו כבר, המדינה חילונית, הממשלה חילונית, מה אתם מתרגשים מהארוחות הטרפות שלו. הם בדרכם ואנו בדרכנו, עד ביאת גואל צדק.

ורק כשזה יגיע למשהו שנוגע לאידישקייט שלנו אז כולם ישתקו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו