ההצעה של אייכלר: להביא את טראמפ לביקור במירון

צפו: במהלך נאום בכנסת, בהתייחסות למחדל והקריסה השנה במירון בל"ג בעומר, הציע הח"כ האגודאי להביא את נשיא ארה"ב למירון, בהסבירו כי אז יבנו שם כבישים וחניונים ויכינו הכול. הוא ייסע הביתה בשלום, ואנחנו נוכל לארח את האנשים בצורה נורמלית

ח"כ ישראל אייכלר, התייחס היום במהלך נאום שנשא בפני מליאת הכנסת למחדל והקריסה במירון השנה. "כבר אמרנו מראש שתהיה קריסה", הזכיר. "ידענו שמגיעים כמעט חצי מיליון אנשים, וכנראה, מישהו בממשלה לא היה מוכן שיבואו כל-כך הרבה אנשים, אחרת היו עושים מה שביקשנו. דברים פשוטים: כבישים וחניונים.

"אני לא מאשים את המשטרה בקריסה שהייתה שם שאנשים חיכו שבע שעות עם ילדים קטנים ואנשים זקנים; שעצרו רכבים של "עזר מציון" שלא נתנו להם להעלות נכים. אני לא יכול להאשים אותם כי הם עבדו ימים ולילות, שעות וימים – גם משרד התחבורה וגם המשטרה. אבל היות שהמקום לא היה מוכן אז הם קרסו.

"כאן אני שואל: למה המדינה לא משקיעה שם בדבר הפשוט כמו חניונים, ואוסרים על רכב פרטי להגיע, וכולם צריכים להיות תלויים באוטובוסים וכולם נתקעו?", שאל אייכלר והוסיף: "יש לי רעיון, אדוני היושב-ראש, אולי נבקש מהנשיא טראמפ שהוא אורח מכובד שבא לפה בשבוע הבא והולך לכותל המערבי; מירון זה המקום המתויר השני במדינת ישראל.

אייכלר הציע, "שאדון טראמפ יודיע שבמקום ללכת למוזאון ישראל – שילך למירון. ואז יבנו שם כבישים וחניונים ויכינו הכול. הוא ייסע הביתה בשלום, ואנחנו נוכל לארח את האנשים אחר כך בצורה נורמלית. הרי עושים הרבה כבישים בגליל – לא שלא עושים; בדיוק האזור של מירון העניין של החניונים ועניין המסלולים פשוטים.

בנאום, הוסיף אייכלר: "ראיתי תמונות של אוטובוסים נדחפים. כמה אוטובוסים אפשר להכניס לחניון אחד? יותר מ-50 אוטובוסים הכניסו. איך אתם רוצים שהם גם ייצאו? הייתה פה רשלנות פושעת, הייתי אומר. כי הזהרנו את המשטרה, הזהרנו את משרד התחבורה, הזהרנו את משרד האוצר. אני חייב לציין לשבח את שר האוצר שהסכים עכשיו לשבת בראשות ועדה עם הרב ליצמן והרב גפני והחברים שלנו, שבשנה הבאה היה לא תהיה; להשקיע בכבישים במירון כאילו זה היה עבור טראמפ,.

בהמשך דבריו בירך אייכלר את הודעת שר התיירות יריב לוין, "שהוא מוכן לתת שליש ליזם שיבוא לבנות בתי מלון זולים באזור מירון". לסיום אמר כי "אם הדברים ייעשו, כבישים וחניונים, הדבר הכי פשוט, שנה הבאה בעזרת השם כולם יוכלו לעלות למירון וכל התפילות שנאמרו שם, שיתקבלו לרצון לפני אדון כול".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למנהלי האתר, נא לצנזר את המשך הסרטון וד"ל….

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

באיזה עולם הוא חי בעולם הדימיונות בקושי יש זמן לטראמפ לבוא לכמה שעות לישראל אז שיסע עוד למירון לטפל בבעיות של החרדים .?

כאלו שטיות לא מתאים בכלל לפרסם את זה

למגיב שלטראמפ אין זמן לחרדים
תדע שאומות העולם מכבדים את המסורת היהודית הרבה יותר ממה שאתה חושב
ואף יותר מהמדינה

סתפ פרובוקציה תקשורתית

סתם נחמד להעיף מבט על המליאה- הלא מלאה או במילים אחרות פשוט שוממת…
למי הוא דיבר בדיוק?

יותר מצחיק שימו לב לשנייה האחרונה המליאה ריקה לחלוטין הוא דיבר כמעט לעצמו

טיפשים… הוא דיבר אליכם
ולנושא טראמפ… מי שלא יודע מה זה ציניות שלא יקשיב לנאומים בכנסת

איזה חכמים …. הרי הכל היה בסרקסטיות , הוא סתם אמר שאם היו מזמינים את טרומפ כבר היו נבנים חניונים וכבישים . האם הוא באמת התכוון … היכן חוש ההומור הישראלי ???? … אין על אייכלר .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו