חיזבאללה בתיעוד וידאו: חשפנו מתקן ריגול ישראלי בלבנון

רשת אל-מנאר המקורבת לחיזבאללה דיווחה כי הארגון חשף את המתקן בהר בארוק הנמצא הרחק מהגבול • בהמשך היום יערוך ארגון הטרור הלבנוני את העצרת השנתית לציון מלחמת לבנון השנייה, ובה צפוי נסראללה לנאום • צפו בתיעוד

רשת אל-מנאר המקורבת לחיזבאללה דיווחה היום (ראשון) כי ארגון הטרור חשף מכשיר ריגול ישראלי על הר בארוק שבאזור בקעת הלבנון, מול אגם קרעון. בדובר צה"ל סרבו להתייחס לדיווח ואמרו כי הם אינם מתייחסים לדיווחים זרים.

באל-מנאר דיווחו עוד כי ישראל פוצצה את מכשיר הריגול מרחוק לפני זמן מה, מחשש שייחשף. המכשיר, על פי הדיווח, שימש לאיסוף מידע על הכפרים של מערב בקעת הלבנון, עבור דרך הכביש הבינלאומי ועד לגזרה המזרחית של לבנון.

לפי דיווח ברשת "אלמנאר", ישראל פוצצה מרחוק את המתקן לפני תקופה, וחלקיו התפזרו באזור הר אל-בארוכ. לפי כלי התקשורת של חיזבאללה נמצא חומר פיברגלס בצורה של סלע שעטף את מתקן הריגול שהיה מקובע על אחד הסלעים בהר. לפי הדיווחים בלבנון, צבא לבנון הגיע לאזור שבו נחשף מתקן הריגול כדי לבחון את הזירה.

אחר הצהריים צפוי ארגון הטרור לקיים את העצרת השנתית לציון סיומה של מלחמת לבנון השנייה ב-2006. היום הסתיימו ההכנות הלוגיסטיות לקיום העצרת, שצפויה להתקיים בדרום לבנון בהשתתפות בכירי הארגון ותומכיו. בעצרת גם צפוי לנאום מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, דרך מסכי ענק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו