אברימי גולדשטיין מביא אליכם הביתה את המלאכים 'הקדושים והטהורים'

ידוע העניין שלאחר תפילת ערבית של שבת, שני מלאכים שומרים ומלווים את האדם עד פתח ביתו, וכאות תודה אנו מבקשים ואומרים 'וברוכים הם מלאכיך הקדושים והטהורים שעושים רצונך'. גולדשטיין, עם מקהלת ידידים העולמית, בשיר חדש למילים אלו

ידוע העניין שלאחר תפילת ערבית של שבת, שני מלאכים שומרים ומלווים את האדם עד פתח ביתו, וכאות תודה אנו מבקשים ואומרים 'וברוכים הם מלאכיך הקדושים והטהורים שעושים רצונך', אבל או אז מנצלים אנו את הזמן הכל כך יקר שלפני הקידוש ומוסיפים לבקש 'צווה למלאכיך מלאכי השרת משרתי עליון שיפקדוני ברחמים ויברכוני'.

אל החיבור הזה בדיוק נכנס הזמר אברימי גולדשטיין והיטיב לאחד את התודה והבקשה בלחן מקסים ומרגש עם המילים הללו שמוכרות בכל בית יהודי.

גולדשטיין לא הסתפק בלחן ואף צירף אליו קליפ, בו ניתן לראות את 'מקהלת ידידים העולמית' מבצעת את השיר באולפני 'זמירות', כשבין לבין ניתן לחוש את טעמה של השבת באלמנטים שונים ונעימים לעין.

כמו בכל סעודה גם כאן הקינוח הוא הליווי המדהים של אמן הגיטרה הבינלאומי אבי סינגולדה, שנתן את כל כולו למען השיר, השבת והמלאכים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שר יפה מאד

אברהמי אין אליך אתה ענק ניגון מרגש מאוד

ממש מדהים!!!!
מדהים!!!!!!
רק הערה קטנה:
כמויות האוכל מסביב לא
משתלבים בעונג השירה העדין
והנפלא שהוא מעולם גבוה
הרבה יותר
"מעין עולם הבא" כפשוטו
ובטח לא כששרים על מלאכים
ובשב"ק עם הנשמה יתירה גם
האוכל מקבל משמעות אחרת
אבל לא בקליפ ביום חול

יש כבוד

מהמם מושקע במיוחד ומי שהעיר על אוכל סימן שהוא רעב לא? צום היום?

ומי מביא לנו גשם? מי קרא את " האיש על החומה", בענין החרם שעשו אז בשנות ה 20 גדולי עולם ענקי הרוח? מי עלה שמים וירד לנחש על מה ולמה שמים בלי ענן? מי משיב, מי אסף "רוח" בחופניו ? מי יתנני אבר כיונה אעופה אשכונה במדברה

השיר מתחיל בצורה מעניינת כשבהמשך בבית הגבוה ציפיתי למשהו יותר בובמסטי וחזק, קצת התאכזבתי, לגבי הצילום: ציון די חלש, הבימוי לא משהו, צלם-מסריט כנראה לא רציני ביותר, וצרם לי מאוד השילוב של ההערינג והמלאכים הטהורים, או סוכריות הג'לי והקשר שלהם לרחמים שאנו מבקשים להיפקד בהם, יש לך קול טוב אברימי, רק צורת היח"צנות שלך קצת מרחיקה, תנסה לצאת מהקופסה ומהשטיבל ולהשתמש במתנה שקיבלת בצורה אחרת.

משעמם. סורי שאני אומרת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו