נשיא המועצת והאדמו"ר בירכו את דרעי: "אל תפחד מאף אחד"

המאבק בחילולי השבת: במוצאי השבת נכנס השר דרעי אל נשיא מועצת חכמי התורה, הגר"ש כהן שאמר לו: "גדול אחד בצער ממאה שלא בצער. אל תפחד מאף אחד; הקב"ה איתך". הבוקר, נכנס דרעי אל האדמו"ר מגור יחד עם סגן השר יעקב ליצמן

לאחר המאבק בחילולי השבת, עם אישור חוק המרכולים: במוצאי השבת נכנס השר אריה דרעי למעונו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א לקבל את ברכתו על המאבק שניהל למען כבודה של השבת באישור חוק המרכולים.

מרן שליט"א חיזק את השר על תקופת המאבק למען החוק, וכן מול המתקפות הרבות שעבר מצד מתנגדי החוק. "הרב דסלר מביא בשם אביו, על דברי חז"ל 'גדול אחד בצער יותר ממאה שלא בצער'. שיש טמפרטורה של צער. במדרגה הראשונה – מקבלים שכר פי מאה, השניה מאה פי מאה, השלישית מאה פי מאה פי מאה. אשריו מי שיודע את זה..״

אריה דרעי: "זה מה שמעודד אותנו, זכות השבת.."

"מישהו יודע מה זה שבת? אף אחד לא יודע", אמר מרן הגר"ש, והביא דברים בשם הזוהר הק' על אמירת 'ויכולו' של הקידוש, שכל אדם האומר את הדברים ומעיד על מלכותו של הקב"ה שברא את העולם – הוא מכפר בזה על כל עוונותיו.

מרן המשיך ואמר לשר דרעי: "הרב אריה, אל תפחד מאף אחד. הקב"ה הולך עם האדם, בדרך שאדם רוצה מוליכים אותו. עוזרים לו.

אריה דרעי: "השבת מקור הברכה".

מרן שליט"א בדברי פליאה על אלו המתנגדים לשבת, "אני לא יודע מה זה שבת? מתנה טובה יש לי בבית גנזיי ושבת שמה".

השר דרעי אמר למרן, כי מדובר בתינוקות שנשבו שאינם יודעים ומכירים בערך השבת, ובאמת לא מבינים מדוע רוצים לסגור להם את החנות בשבת. כמו כן הזכיר השר דרעי את המכשלה הגדולה הקיימת בפתיחת חנויות בשבת, כאשר ציבור גדול, חלקו אפילו מסורתי, שמתקשה לעמוד בניסיון פתיחת חנויות בשבת או עבודה בשבת, כי הפדיון גדול והתשלום עבור עבודה בשבת היא פי 2 או 3 מיום רגיל. "הם בוכים לנו, הם אומרים לנו, תצילו אותנו, אנחנו לא יכולים", אמר השר.

הבוקר, נכנס אריה דרעי מעונו של כ״ק האדמו״ר מגור שליט״א, לחיזוק וברכה על מאבקו הנחוש למען שמירת השבת לנוכח אישור חוק המרכולים בשבוע שעבר. בפגישה השתתף גם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

כ״ק האדמו״ר מגור שליט״א ברך בחום את השר דרעי על פועלו למען שמירת השבת בישראל וחיזקו להמשיך ולפעול ללא לאות בנושא השבת הק׳, שהיא האות בין הקב״ה לעם ישראל.

במהלך השיחה הממושכת עלו נושאים נוספים בעניין שמירת השבת שעל סדר היום. השר דרעי פרט בפני האדמו״ר את האתגרים הקיימים בתחומים אלו ודרכי הפעולה, והאדמו״ר ברכו שיצליח במעשה ידיו וזכות השבת תהא מגן בעדו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש!
מרן חכם שלום שליט"א
מזכיר מאד את מרן זצ"ל עם הלטיפות\סתירות!!
ימים על ימי מלך תוסיף

בערב נכנס השר דרעי ביחד עם ח"כ ישראל אייכלר לקו"פ אצל כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א במעון הנופש שלו בקרית יערים – טלז סטון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו