צילום: לע"מ

נתניהו: "אם ינסו אותנו ישלמו יותר"; הקבינט מתכנס בקריה

גורמים מדיניים וביטחוניים אמרו כי אם יימשך השקט מול רצועת עזה צה"ל לא יוסיף לתקוף יעדי חמאס וג'יהאד אסלאמי. אולם, אם תתחדש האש הדבר יגרור תגובה חריפה יותר משהייתה עד כה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) למצב המתוח בעזה שכלל לחימה קשה ביומיים האחרונים. "שלטון החמאס והג'יהאד האסלאמי אחראי להסלמה"' , אמר ראש הממשלה בטקס בגבעתיים לציון 70 שנה לחללי הספינה אלטלנה. נתניהו הוסיף כי "מאז אתמול, צה"ל מגיב בעוצמה על הירי מרצועת עזה בתקיפה של עשרות מטרות של גורמי הטרור, במכה הקשה ביותר שהנחתנו עליהם מזה שנים".

ראש הממשלה אף איים על ארגוני הטרור ואמר: "אינני מפרט את התוכניות שלי משום שאינני רוצה שהאויב יידע מה צפוי לו. דבר אחד ברור להם – כשהם מנסים אותנו הם משלמים מיד ואם ימשיכו לנסות אותנו הם ישלמו הרבה יותר".
בשעה זו מתכנס הקבינט המדיני ביטחוני בקירה בתל אביב לצורך עדכון השרים.

הג'יהאד האסלאמי בתיעוד מתוך עזה: כך נראים המטחים לעבר ישראל


הקבינט המדיני-ביטחוני מתכנס הערב החל מהשעה 18:00 בערב על מנת לדון בהתפתחויות בדרום. גורמים מדיניים וביטחוניים אמרו כי אם יימשך השקט מול רצועת עזה צה"ל לא יוסיף לתקוף יעדי חמאס וג'יהאד אסלאמי. אולם, אם תתחדש האש הדבר יגרור תגובה חריפה יותר משהייתה עד כה. פיקוד העורף הורה היום על הסרת כל המגבלות ביישובי עוטף עזה החל מהשעה 18:00.

השר גלנט "אם החמאס ימשיך לעשות שגיאות, דמם של ראשי החמאס ושל הנהגתו בראשם". צפו

בנתיים השקט בגזרה נמשך מאז שעות הבוקר המוקדמות, אז נורה מטח הטילים האחרון לעבר ישובי אשכול. במקביל, גם חיל האוויר הפסיק לתקוף ברצועה כך שכל הסימנים מראים ששני הצדדים מעוניינים לנצור את האש בשלב זה.
בחמאס טוענים שהם הגיעו להבנות על הפסקת אש מול ישראל, בתיווך מצרים. בישראל מנגד מכחישים הבנות עם הארגון ומוכנים לכל היותר להודות בכך שמבחינת מערכת הביטחון "שקט יענה בשקט".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זאת בדיוק הטפשות. למה יופסקו הלחימות עם חמ"ס? אתה משאיר פירורים על השלחן. אם הצבא יפסיקו את התקיפות על החמ"ס מה זה נותן? שבעוד כמה חודשים עוד פעם יהיו טילים ויריות לשטח ישראל. צריך לנטרל את עזה מנשק. ולחסל את הטרור החמ"ס את כל אנשי החמ"ס מגדול ועד קטן. מה לא הבנתם ישראלים טפשים? הערבים יותר חכמים מכם.

הרי ברור שהשקט ימשך. חמ"ס רוצים לאגור עוד נשק ותחמושת. ולכן הם מעדיפים את השקט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו