עיריית אשדוד. ויקיפדיה

המועמדת לר"ע אשדוד "החרדים אוהבים כסף, הם יותר גרועים מכולם"

לאחר שנחשפו הקלטות של המועמת לראשות העיר אשדוד מציעה לאיש עסקים לתמוך כלכלית בהתמודדותה בבחירות, בתמורה לסיוע בעסקיו לכשתיבחר. הערב נחשפות הקלטות בה היא התבטא באופן פוגעני כלפי המגזר החרדי. הדברים המלאים

לאחר שנחשפו הקלטות של הלן גלבר, חברת האופוזיציה בעיר אשדוד והמתמודדת לתפקיד ראש העיר, בה נשמעה מציעה לאיש עסקים לתמוך כלכלית בהתמודדותה בבחירות, בתמורה לסיוע בעסקיו לכשתיבחר. הערב נחשפות הקלטות בה היא התבטא באופן פוגעני כלפי המגזר החרדי שאת תמיכתו היא רוצה לקבל בבחירות המתקרבות.

"יומיים לפני הבחירות. היו, הפעם מצבעים ככה וכהה. יש הוראה מלמעלה של הרבנים, חכמי הרבנים שהם קובעים מי יהיה ראש העיר, שהם מחליטים. בעיר שלנו הקול שלהם מאוד משמעותי". נשמעת גלבר אומרת בהקלטות.

בהמשך נשאלת גלבר האם הם מחליטים על סמך טובות ומשיבה "בוודאי, על סמך ש… נתן להם מעטפות. על סמך ש… שילם להם מזוודות וכסף, קחו מזוודה". בתמורה לקול היא נשאלת, "בתמורה שאתה תיתן לי את התמיכה שלך לראש העיר. וכשהוא אומר אני אתן את התמיכה, אנחנו מדברים על 12 אלף ככה וככה ושבאים ב-100%, הם לא באים בסימן שאלה".

"אני אומרת לך.. אני יעשה הכל, המצב שלי ממש טוב, השבוע אפילו באו אלי החרדים שהחרדים זו נישה מאוד מאוד חזקה אצלנו ובאו ואמרו לי: 'אנחנו לא מרוצים מלסרי' ואתה יודע החרדים אוהבים לדבר כסף, הם.. הם, יותר גרועים מכולם מסתבר".

יתר האנשים בשיחה נשמעים אומרים "אז מה אתה נותן לי?: מה" ו"שהכיפה והבגדים השחורים לא בלבלו אותך, כן?". גלבר ממשיכה ואומרת "ברור! מסתבר שהם הכי.. הכי.. זה. אבל שכהם באים לבחור, הם באים לבחור ב-100%".

גלבר נשמעת אומרת עוד בהקלטות על המגזר החרדי "הם באים ב-100% ויש 120%,הם מביאים תעודות גם של מתים".

מטעמה של גלבר מסרו הער כי מדובר ב"הקלטות מבושלות". לדבריהם "בימים הקרובים ייחשף הציבור לרעידת אדמה אמיתית שתוכיח את ממדי מעללי החבורה העבריינית שהשתלטה על אשדוד ואז כבר לא יהיו שאלות על הקלטות למימיהן"

הטבות תמורת מימון הקמפיין: ההקלטות של "לוחמת השחיתות" מאשדוד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הקב"ה מרמז לנו שנתחיל לקיים את התורה, ונפסיק לקבל כסף ממחללי שבת.

לא הבנתי אם הכוונה שהחרדים באמת נתנו או רצו לתת שוחד או לא

איכס!
תת-רמה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו