כחלון מגלגל אחריות: עליית מחירי הדיור? בעיה של המדינה כולה

לאחר שהתחייב במספר הזדמנויות כי לא יתמודד לקדנציה נוספת אם מחירי הדיור לא ירדו, משנה שר האוצר את הטון לנוכח המשך העליות במחירים ומצטדק: עליית מחירי הדיור היא בעיה לא שלי, אלא של כל החברה הישראלית"

האם שר האוצר, משה כחלון, התייאש ממטרת העל שלו? יותר מ-3 שנים בתפקיד, ולמרות כל מאמציו בנושא – למעט סטיות תקן לא משמעותיות, מחירי הדיור ממשיכים להאמיר. בעבר אמנם התחייב כחלון – ביותר מהזדמנות אחת – לא להתמודד לקדנציה נוספת אם המחירים לא ירדו, אך הבוקר הוא כבר משמיע זמירות אחרות.

"כלכלת מדינת ישראל היא עסק של כל המדינה ולא רק של משה כחלון. מי שאומר שהעלייה במחירי הדיור היא מכה לכחלון טועה – זו מכה למדינת ישראל", אמר כחלון בראיון ל'רדיו ללא הפסקה'.

לדבריו, "אחרי מספר חודשים של ירידה ועצירה במחירים אני מאוד מקווה שהמדד האחרון שהוצג היה האחרון במגמה הזו. אני עובד ימים כלילות כדי שתהיה כאן כלכלה טובה, תיקנו את התקציבים בצורה מדהימה".

ח"כ רוברט טיבייב (המחנ"צ) תקף את כחלון בעקבות הדברים ואמר: "לא, כחלון. עליית מחירי הדיור היא בעיה שלך. הבטחת ולא קיימת. אתה חייב הסבר לציבור על הכישלון שלך".

כחלון מתחייב: "אם לא אפתור את משבר הדיור – לא אתמודד שוב"


כזכור, בראיון שהעניק לאתר YNET לפני יותר משנה אמר כחלון: "הרפורמה של כחלון חיה, קיימת ונושמת, לא הייתה כמוה ולא תהיה כמוה עוד הרבה שנים במדינת ישראל…אם אני לא פותר את משבר הדיור והזוגות הצעירים, אם לפחות מאה אלף לא יקבלו דירות כפי שהתחייבתי במחירים מוזלים, אני לא מעמיד את עצמי לבחירה עוד פעם. הדיור כרגע בבועה, כל מה שעולה סופו גם לרדת. לכן גם הבועה הזאת תתנפץ ואנשים שמשקיעים את כל כולם היום בבטון הזה יבוא יום והם יתחרטו על זה".

קרא עוד בנושא

כחלון: "עד סוף הקדנציה נפתור את הבעיה של הזוגות הצעירים"

"שר האוצר כחלון, הוא כרגע הספסר הגדול ביותר במדינה"

כחלון: בועת הדיור עומדת להתפוצץ, הקבלנים הפסידו והם כועסים

פאדיחה: משה כחלון פרגן למשה כחלון: אלוף!

כחלון עדיין משוכנע: "כשנסיים את הפעולות שלנו, משבר הדיור יסתיים"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם לא השקיעו בביטון אלא בחלקה בארץ ישראל.וזה דבר עם ערך גבוה.
זה סתם בועה לחשוב שהמחירים ירדו זה הבועה שחייבת להתפוצץ.
אבל לא להמעיט בזה שהוא הצליח לבלום את עליית המחירים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו