צילום: פלאש 90

לקוחות פלאפון יפוצו בגלישה ללא הגבלה; ולכשרים? 500 דקות לחו"ל

לאחר יממה מסוייטת ללקוחות חברת פלאפון, החברה מודיעה כי תעניק הטבת גלישה ללא הגבלה בישראל למנויי החברה אשר חוו שיבושים במהלך התקלה אתמול. ללקוחות עם המכשירים הכשרים תינתן הטבה חלופית של 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות

לאחר יממה מסוייטת במהלכה רוב לקוחות חברת פלאפון לא יכלו לקבל ו/או להוציא שיחות והודעות מהמכשירים שלהם, חברת פלאפון מודיעה היום כי תעניק הטבת גלישה ללא הגבלה בישראל למנויי החברה אשר חוו שיבושים במהלך התקלה אתמול. הרחבת הגלישה תיכנס לתוקפה החל מה-3.9.2018 בחצות ועד אחרי תקופת החגים (עד 2.10.18 כולל). ההטבה תותקן אוטומטית למנויים הרלוונטיים (שמספרי הטלפון שלהם מתחילים בספרות 6 ו-7) והם יקבלו על כך הודעת טקסט אישית ולא נדרשת כל פעולה אקטיבית מצדם.

בחברה הקפידו הפעם לדאוג לפיצוי גם ללקוחות החרדיים שנפגעו ומשתמשים בטלפון נייד כשר ולהם תינתן הטבה חלופית הכוללת 500 דקות שיחה לחו"ל למדינות מובילות. גם במקרה זה ההטבה תותקן אוטומטית ולא מצריכה כל פעולה מצד הלקוח.

רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, אמר כי "ברצוני להתנצל בפני לקוחותינו ולהודות על הסבלנות. בשעות אלה הסתיימו הפעולות ורשת פלאפון יציבה ותקינה. מנויים הפונים עם תקלות פרטניות מטופלים בנקודות השירות. ההחלטה להעניק חבילה גלישה חופשית בישראל ללא הגבלה נבעה מכך שאנו יודעים כי בתקופת החגים ישנו שימוש מוגבר בהיקפי הגלישה בנייד, ואנו בטוחים כי לקוחות רבים ייהנו מההטבה".

אתמול טענו בחברה כי "מקור השיבושים נובע מתקלה שנוצרה במהלך עבודות שדרוג ותחזוקה על בסיס הנתונים ברשת, וצוותים מקצועיים מתוגברים פועלים להסדרת השירות בהקדם". התקלות גררו לקוחות רבים לאיים בעזיבה, "אל תמהרו.. הכל בסדר קחו את הזמן… אנחנו כבר מתניידים לחברה אחרת!" כתב אחד הלקוחות (לשעבר) הזועמים. לקוח אחר כתב "חסרי תועלת תהיה בעיה בקבלת תשלום מאמצעי התשלום שלי בחודש הבא אני מתנצל על אי הנוחות" ולקוח אחר איים בתביעה הייצוגית שבדרך.

נותר לראות האם צפוי לנו גל עזיבה של החברה או שמה הלקוחות יסתפקו בפיצוי, או שמה לא רק יעזבו אלא יגישו תביעה ייצוגית…

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תביעה ייצוגית! חבר'ה, תתעשתו! ייצוגית נגד פלאפון! ואגב, גם ייצוגית על העכברת – נגד רשות הטבע והגנים ונגד המדינה (משרד הבריאות ו/או איכות הסביבה)!

500 דקות לחו"ל ? וואלה, נזכרתי, יש לי חבר ילדות באפריקה, נתקשר לאחל לו שנה טובה….
פלאפון, יצאתם ידי חובה..

שונא את החברה הזאת
באותו יום שהיה בעיה עברתי…
אחרי…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו