Marc Israel Sellem/POOL

חבר הכנסת יאיר נתניהו? בנו של רה"מ צפוי להתמודד בפריימריז של הליכוד

פעילי ליכוד מחפשים דירה עבור יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, באזור נס ציונה וראשון לציון, כדי שיוכל להתמודד בפריימריז בליכוד כנציג המחוז. המהלך נעשה בלא ידיעתו של נתניהו הבן ומדובר בפעילות יזומה של הפעילים

הפרשן הפוליטי הבכיר בן כספים מפרסם הבוקר כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מתכוון להתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד על מקום ברשימה לכנסת כנציג מחוז השפלה.

על פי הדיווח של כספית, פעילי ליכוד מחפשים בימים אלו דירה לבן נתניהו באזור נס ציונה או ראשון לציון על מנת שיוכל להתמודד במשבצת נציג מחוז השפלה של המפלגה. המהלך נעשה בלא ידיעתו של נתניהו הבן ומדובר בפעילות יזומה של פעילים בליכוד.

כספית מסביר את המהלך ואומר כי כניסה לרשימה לכנסת דרך מחוזות קלה יותר מבחינת מספר הקולות הנדרש. עוד עולה מהדיווח כי בתחילה חשבו בליכוד להריץ את יאיר נתניהו דרך מחוז הדרום אך החשש מתבוסה לגלעד שרון, שצפוי להתמודד אף הוא בפריימריז הקרובים של הליכוד, הניא אותם מהרעיון והאופציה של מחוז השפלה הפכה לממשית.

סוגיית כניסתו של יאיר נתניהו לפוליטיקה כבר עלתה מספר פעמים, בין היתר כאשר שמו היה בין רשימת המועמדים לפריימריז המדומים ב'ליכודיאדה', שם הוא זכה לכמות הצבעות נמוכה של כ-5 אחוזים. אך הוא הצהיר בעבר כי הוא אינו מתכוון להיכנס לפוליטיקה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה?
למה אנחנו עושים את זה?
עכשיו מה החמאס מבינים, שאם הם רוצים משהו הם עושים טרור ךיגועים ומקבלים!
עכשיו הם מבינים שבכוח הם יכולים להשיג הכל!
גועל נפש של התנהלות מדינית!
אני, האזרח הפשוט, ועוד רבים כמוני, פשוט מתוסכלים,
מהשלטון, וכל זה דווקה בשלטון ימין!
הגיע ההזמן שהימין באמת יהיה ימין!
די כבר ל"הכלה" עלק, נמאס לחטוף כאפות והחמאס, יש לנו את היכולת הצבאית ויש לנו הכל, די לפחד!
צריך להתחיל לעמוד על העקרונות שלנו!
ולהאמין ולבטוח בה'!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו