המנצח. צילום: דוד כהן-פלאש 90

המנצח בבירת הגליל: ראש העיר צפת – שוקי אוחנה

בתום מערכת בחירות סוערת, המועמד שוקי אוחנה ניצח את הבחירות בצפת עם 8,940 קולות • ראש הממשלה התקשר לאוחנה ואיחל לו הצלחה בתפקי, כמו גם המועמד שהפסיד, נחמן גלבך, שהתקשר אליו תוך כדי שנאם ואיחל לו אף הוא בהצלחה

השלווה שנקטעה בעיר המקובלים הצפונית, בשל מערכת הבחירות הסוערת שהתקיימה בה, הגיעה אמש לסיומה עם היוודע התוצאה הסופית של הסבב השני בבחירות אלו, כאשר המועמד שוקי אוחנה שקיבל 8,940 קולות ניצח את נחמן גלבך שקיבל 5,629 קולות. באחוזים: אוחנה עם 61.4% וגלבך עם 38.6%.

כזכור, בסבב הראשון של הבחירות בצפת, שהתקיימו לפני כשבועיים, התמודדו חמישה על כס הראשות, ראש העיר המכהן אילן שוחט, נחמן גלבך, שוקי אוחנה, אליעזר לזר וישי מימון. עם פרסום התוצאות התברר כי אף אחד מהמועמדים לא הצליח לגרוף יותר מארבעים אחוזים מסך הקולות ובעקבות כך הלכו לבחירות שניות, בין שני המועמדים שקבלו את הכי הרבה קולות: שוקי אוחנה שקיבל 37% (5683 קולות) ונחמן גלבך שקיבל 27% (3970 קולות).

בסיומם של ספירת הקולות אמש, כאמור, התברר כי גם הפעם גרף שוקי אוחנה יותר קולות מגלבך והוא נבחר לראשות העיר. בנאום הניצחון אותו נשא שוקי אוחנה הוא מסר תודה רבה למפלגת דגל התורה שנתנה לו תמיכה חזקה לאורך כל הדרך. כמו כן אמר, כי "ממחר בבוקר העיר שייכת לכולם. לחרדים וחילונים, לגברים ונשים, למבוגרים וצעירים. אני קורא לכל חברי המועצה להצטרף לקואליציה בראשותי".

כמו כן, במהלך נאום הניצחון שנשא, אוחנה קיבל טלפון מהמתמודד שהפסיד, נחמן גלבך שהתקשר לברכו על ניצחונו ולאחל לו הצלחה. בנוסף, גם ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו, התקשר לאוחנה, הנמנה אף הוא על מפלגת הליכו ואיחל לו בהצלחה, תוך שהוא אמר לו כי ישמח לעבוד איתו בשיתוף פעולה הדוק, כדי לחזק את הערים ולפעול למען התושבים.

המועמד שהפסיד, נחמן גלבך, אמר בנאום ההפסד: "התמודדנו בשליחות גדולי ישראל – צפת זה המקום היחיד בארץ שחב"ד, ש"ס, אגודה ובני תורה התאחדו יחד. אנו נמשיך להיות מאוחדים גם בהמשך".

חגיגות הניצחון. צילום: דוד כהן-פלאש 90

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא גלוי ראש??

איך קוראים לו שוקי או חנה ???

מענין שבעיתון המודיע היה כתוב רפי אוחנה

גלוי ראש או לא, מה זה משנה, העיקר שגפני ניצח. מי המנוצח הבא בתור?

פגישת הכירות עם ראש העיר צפת

פגישת הכירות עם ראש העיר צפת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו