צילום: Hadas Parush/Flash90

קואליציה צרה: משלחות הח"כים לחו"ל בוטלו

לאחר שבאופוזיציה הודיעו על ביטול הקיזוזים בהצבעות הכנסת, יו"ר הקואליציה הודיע על ביטול משלחות רשמיות לחו"ל, בהם אמורים להשתתף ח"כים • בעקבות כך, שתי משלחות שהיו אמורות לצאת בימים הקרובים - האחת לבריסל והשנייה לרומניה, בוטלו

לאחר שבמספר הצבעות, הקואליציה הצרה, בהרכב הנוכחי, הפסידה לאופוזיציה, יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דודי אמסלם ומרכז האופוזיציה חבר הכנסת יואל חסון הודיעו הערב על ביטול משלחות הח"כים הרשמיות לחו"ל וכן אסרו על הח"כים לטוס באופן עצמאי, על מנת שכל אחד יוכל למקסם את המירב בהצבעות העולות במליאה.

בעקבות החלטה זו, שתי משלחות שאמורות היו לצאת בימים הקרובים – האחת לבריסל והשנייה לרומניה, בוטלו בעקבות כך, כשאף יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עודכן בהחלטה זו ואישר אותה.

כאמור במצב שנוצר, לאחר פרישת סיעת 'ישראל ביתנו' מהקואליציה, מספר החברים בה עומד על 61 חברים בלבד – רוב זעום, ובשל כך כל היעדרות חבר כנסת עשויה לתת לאופוזיציה לגבור על הקואליציה.

אמש, יום שני, כבר הפסידה הקואליציה במספר הצבעות לאופוזיציה בעקבות היעדרות מספר חברי כנסת מתוך סיעות הקואליציה ולאחר שבאופוזיציה הודיעו על ביטול כל הקיזוזים בכנסת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו