בדרך לליכוד? גלנט חולק על כחלון: "רה"מ יכול לכהן גם תחת כתב אישום"

שר השיכון, שמוזכר כמי שעשוי לחבור לליכוד לקראת הבחירות הבאות, מביע הבוקר עמדה הפוכה מזו של יו"ר מפלגתו, ומצהיר כי נתניהו יוכל להמשיך לכהן כראש ממשלה - גם אם יוגש נגדו כתב אישום. "בישראל קיימת זכות חפות לכל אדם"

שר השיכון, יואב גלנט, מביע הבוקר עמדה הפוכה מזו של יו"ר מפלגתו, משה כחלון, ומצהיר כי נתניהו יוכל להמשיך לכהן כראש ממשלה – גם אם יוגש נגדו כתב אישום.

"בנושא הזה אנחנו חלוקים. יש חוק שקובע כי ראש הממשלה יוכל להמשיך בתפקידו כל עוד אין גזר דין סופי בבית משפט עליון לאחר ערעור", אמר גלנט בראיון לגל"צ.

לדבריו, "החוק לא נקבע בשביל ראש הממשלה הזה ולא עבור קודמו, זהו חוק ישן…בישראל קיימת זכות חפות לכל אדם. אני מציע שלא נישען על ומשאלות לב של כל מיני שחקנים. התהליכים הם ברורים והחוק קבע אותם".

האם האמירה הנוכחית של גלנט היא עוד צעד בדרכו להצטרפות לליכוד לקראת הבחירות הבאות? סיכוי גבוה שכן.

כזכור, שר החינוך, נפתלי בנט, אמר אתמול כי אינו מסכים עם עמדת שר האוצר, משה כחלון, בנוגע לדרישה להתפטרות ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במקרה שיוגש נגדו כתב אישום. "אני אומר נראה מה מי מו שאם וכאשר זה יקרה. נקווה קודם כל שלא יקרה. לא טוב לישראל אם נתניהו יכנס לכלא ודברים כאלה. אני מאד מקווה שזה לא יקרה. הוא בן אדם רב זכויות. אפשר לאהוב אותו או לא – הוא עשה הרבה למען המדינה. ואני ממש מקווה שזה לא יקרה. אם רוצים לשנות בבחירות – זה סיפור אחר", אמר בנט בראיון ל'חדשות 10'.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו