Noga Zamir/Flash90.

איחוד בין לפיד ללבני, המפלגה השנואה ביותר והשתיקה של גנץ • סקר

האם איחוד בין 'יש עתיד' ל'תנועה' יוסיף מנדטים? האם הציבור חושב שהשתיקה הפוליטית של גנץ נכונה? • ולאיזה מפלגה יהודית הציבור הכי מתנגד? השמאל הקיצוני בראש, הליכוד באמצע, יהדות התורה והימין הדתי עם אחוזי התנגדות בודדים • הסקר המלא

על רקע הדיווחים על חבירה אפשרית בין מפלגת התנועה של ח"כ ציפי לבני (שלבדה נמצאת על גבול אחוז החסימה) למפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד, סקר שפורסם הערב ב'החדשות' מעלה כי מפלגה שכזאת תקבל 17 מנדטים.

הליכוד ממשיך להוביל ומקבל על פי הסקר 32 מנדטים, חוסן לישראל – 12, העבודה – 8, הימין החדש – 8, יהדות התורה – 7, תע"ל בראשות אחמד טיבי – 6, הרשימה המשותפת – 6, שס – 6, ישראל ביתנו -5, גשר -4, כולנו – 4, הבית היהודי לא עוברת את אחוז החסימה.

הסקר שבו השתתפו למעלה מ1000 איש, שאל גם את הבוחרים הפוטנציאלים לאיזה מהמפלגות היהודיות אתה הכי מתנגד. מר"צ בראש עם 20%, לליכוד ולשס מתנגדים 12% מהמצביעים כל אחת, ליש עתיד 7%, ליהדות התורה ולימין החדש 5%, העבודה, הבית היהודי והתנועה 3% כל אחת.

עוד נבדק בסקר שנערך על ידי מכון 'מדגם', מה חושב הציבור על שתיקה של בני גנץ, 44% חושבים שגנץ נוהג לא נכון בכך שהוא לא מתבטא פוליטית, 22% חושבים שנכון ו34% לא יודעים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו