הלוגו החדש

ימין חדש? בנט ושקד החליטו לא לתקוף את נתניהו והליכוד

בעקבות קבוצות מיקוד וסקרים בקרב מצביעי הימין, ב'ימין החדש' החליטו לא לתקוף את ראש הממשלה ואת הליכוד במסע הבחירות של המפלגה • בתוך כך: חודש אחרי הלוגו הראשון, המפלגה משיקה לוגו חדש ללא מגן דוד, גם הוא עם בנט ושקד

במפלגת הימין החדש בראשות השרים נפתלי בנט ואיילת שקד קיבלו החלטה אסטרטגית לא לתקוף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואת הליכוד במסע הבחירות של המפלגה, כך דווח ב'כאן חדשות'.

על פי הדיווח, ההחלטה התקבלה לאחר שבשבועות האחרונים כונסו קבוצות מיקוד ונעשו סקרים שגילו שזה הרצון בקרב מצביעי הימין. למרות זאת, לא ברור אם ההחלטה תמומש במקרה שמפלגת הימין החדש תהפוך למטרה מרכזית למתקפות הליכוד, שבאות בעיקר על רקע נטישת הבית היהודי והקמת המפלגה החדשה.

 

בנט נגד גנץ: "תפיסת התיקו שלו מסכנת את ביטחון ישראל" • צפו

 

מהימין החדש נמסר: "מטרתנו היא להביא להקמת ממשלת ימין חזקה, וזה תלוי בכך שמפלגת הימין החדש תהיה חזקה ממפלגת גנץ, כדי שבקבינט הבא תגבר תפיסת ההכרעה של בנט על תפיסת התיקו של גנץ. לכן, אנו נימנע ככל האפשר ממלחמות בתוך המחנה ונתמקד בהעברת קולות מהשמאל החלש לימין החדש".

בתוך כך, מפלגת 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, השיקו הבוקר לוגו חדש למפלגה, כחודש בלבד אחרי פרסום הלוגו הראשון. ההבדל הבולט בין שני הסמלילים הוא שבניגוד לראשון בו הוצב במרכז מגן דוד, בימין החדש החליטו לוותר עליו ובמקומו הוצבו שני משולשים הפונים לצד ימין.

הלוגו הקודם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו