צו הריסה לבית המחבל מפיגוע הירי סמוך ליישוב עפרה

מפקד פיקוד המרכז חתם על הצו לאחר שההשגה שהגישה משפחתו של המחבל עצאם ברגותי נגד הריסת הבית נדחתה. במקביל, הודעה נמסרה לנציג משפחתו של אחיו, סאלח, בדבר כוונת צה"ל להרוס את הדירה בה התגורר. בפיגוע הירי נרצחו שני חיילי צה"ל

מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, חתם על צו הריסה לבית בו התגורר המחבל עאצם ברגותי שביצע את הפיגוע בו נרצח התינוק עמיעד איש רן הי"ד סמוך ליישוב עפרה.

צו ההריסה הוצא לאחר שנדחתה ההשגה שהגישה משפחתו נגד ההריסה.

כמו כן, נמסרה היום הודעה לבא כוחה של משפחת המחבל צאלח ברגותי בדבר כוונת צה״ל להרוס את הדירה בה התגורר. למשפחה אפשרות להגיש השגה נגד ההריסה.

שני המחבלים ביצעו יחד את פיגוע הירי סמוך ליישוב עופרה לפני כחודשיים, בו נרצח התינוק עמיעד ישראל איש-רן הי"ד ו- 7 נוספים נפצעו. בנוסף, ביצע המחבל עאצם ברגותי את פיגוע הירי בצומת גבעת אסף מספר ימים לאחר מכן בו נהרגו שני החיילים יובל מור יוסף ויוסף כהן הי"ד ושניים נוספים נפצעו.

בתוך כך, שר הפנים, אריה דרעי, חתם היום על צו איסור יציאה מהארץ לפעיל החמאס הבכיר, אוויס אבראהים מוסא חמאדה.

מחומר המודיעין שהובא בפני השר דרעי, עולה כי מדובר בפעיל חמאס מרכזי אשר היה כלוא בעבר בגין פעולות טרור ומקיים קשרים סדירים עם פעילי טרור בחו״ל. השר דרעי שוכנע כי יציאתו של חמאדה מהארץ עלולה להביא לפגיעה ממשית בבטחון המדינה ולהעלאת הסיכון לפעילות טרור בישראל, ולכן אסר על יציאתו.

הצו תקף בשלב זה לחודש ימים ולאחר מכן יחליט השר דרעי האם יש מקום להאריכו.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתגייסים לצבא מגיל עשרים ולא מגיל שמונה עשרה
ככתוב מפורש בפסוקים כשמנו את עם ישראל במדבר מגיעל עשרים עד ששים כל יוצא צבא בישראל ובטוח אבל בטוח שבהמשך יהיו מחקרים שיוכיחו שמכל הבחינות הרבה יותר יעיל ומוצלח לגייס מגיל עשרים וכגון בריאות הנפש והגוף של הלוחמים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו