צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

טרגדיה בשערי צדק: הפג הילוד מהפיגוע בצומת עפרה – נפטר

עצוב: שלושה ימים אחרי שנאבקו על חייו הפג שיולד לאחר פיגוע הירי בצומת עפרה נפטר • נתניהו: "פטירת תינוק בן ארבעה ימים שאין לו אפילו שם. מרצחים נתעבים, הפושעים הנלוזים ביותר עלי אדמות. לא נרפה עד שנמצה איתם את הדין".

כתבות נוספות בנושא:

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו

שלושה ימים אחרי שיצא לאוויר העולם, בשעה האחרונה נפטר התינוק שנולד לאמו ביום ראשון לאחר שנפצעה קשה בפיגוע הירי בצומת עפרה.

רק הבוקר לאחר שמצבה התייצב והשתפר ראתה האם, שירה איש רן, את בנה לראשונה, כך סיפר סב התינוק ואביה של שירה, חיים סילברשטיין.

בשעה האחרונה, כאמור, לדאבון לב, התינוק שנולד קודם זמנו נפטר. בהודעה שהוציאו בבית החולים שערי צדק, שם אושפזו התינוק ואמו, נכתב: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי, 4 ימים לאחר הפיגוע למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו".

בעקבות הידיעה הקשה והמרה, תגובות רבות נשמעו ובפרט מערכת הפוליטית, כשבנוסף למילות הנחמה והעידוד, נשמעו מילות כאב וזעם.

הפיגוע בעפרה: הידרדרות במצבו של התינוק; נמשך המצוד אחר המחבלים

בישוב בו מתגוררים משפחת איש רן, הוציאו הודעת תנחומים וכתבו: "בית אלון מורה מחבק את תושבי הישוב שירה ועמיחי איש רן בשעתם הקשה. אנו מזועזעים וכואבים וקוראים לראש הממשלה ושר הביטחון להתנער מהרפיסות של חוסר ההרתעה אל מול הטרור ובמקביל לגדוע את תקוות אויבנו ע"י חיזוק אחיזתנו באלון מורה ובכלל ההתישבות ביו"ש".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "ליבנו עם שירה ועמיחי על פטירת התינוק בן הארבעה ימים שאין לו אפילו שם. מרצחים נתעבים, הפושעים הנלוזים ביותר עלי אדמות. כוחות הביטחון דולקים אחר הרוצחים ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בעניין. אנחנו לא נרפה עד שנמצא אותם ונמצה איתם את הדין".

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיב לפטירה כשציטט את משל הגוזל וכתב:"רָאִיתִי גּוֹזָל שֶׁנִּשְׁמַט מֵהַקֵּן אַרְצָה, וְהוֹרָיו נוֹתְנִים אֶת קוֹלָם מֵעָלָיו. וְהֵם אֵינָם יְכוֹלִים לְהַשִּׁיבוֹ אֵלֵיהם, וְהוּא אֵינוֹ יָכול לָשׁוּב עַל עִקְּבֹתֹיו. וְיָדַעְתִּי כִּי יֵשׁ מֶרְחַקִים שֶׁגַּם כְּנָפַיִם לֹא יִגְמְאוּ וְשׁוּם אַהֲבָה לֹא תִּצְלַח", כשהוסיף וכתב,"לזכרו של בנם הרך של עמיחי ושירה איש-רן, גיבורים של אמת. אנו אתכם בחיבוק אמיץ ולא נשקוט עד אשר תגדע ידו של הטרור הנפשע".

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך נפתלי בנט כתב: "תינוק יהודי שלא זכה עדיין לשם – נרצח. מחבלים פלסטינים ירו בתינוק יהודי שטרם נולד; והוא נולד מתוך אש. חייו הקצרצרים היו במאבק על חייו. לבנו עם עמיחי ושירה. הלב זועק".

"זהו רצח שפל של מחבלים שהפסיקו לפחד מאיתנו. יש להחזיר את ההרתעה שאבדה; אחרת גל מעשי רצח בדרך. לא בהצהרות. במעשים", הוסיף בנט.

השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל כתבה: "‏הדם רותח עם היוודע דבר מותו של התינוק שאמו נפגעה בפיגוע הירי השבוע. לא הגענו לארץ ישראל כדי שמחבלים שפלים ירצחו תינוקות ברחם אימם. ממשלת ישראל תדע לגבות את המחיר מהחלאה וממי שתומך בו".

שרת התרבות והספורט מירי רגב כתבה: "הלב כואב למשמע הבשורה הקשה על פטירתו של התינוק הפג שאימו נפצעה באורח קשה בפיגוע בצומת עפרה שלשום. שולחת את תנחומיי להורים עמיחי ושירה איש-רן ומשתתפת בצערם. ליבי עם המשפחה. אנחנו עוד נגיע למרצחים הנפשעים ונמצה איתם את מלוא חומרת הדין".

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי כתב: "הידיעה על מות בנם של שירה ועמיחי משאירה את כולנו חסרי מילים. הלב בוכה".

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס כתב: "כמה אכזריות, שפלות וחוסר אנושיות יכולה להיות בחיה דו רגלית שיורה באישה הרה. אלה הם 'שכנינו' הפלסטינים, שמוציאים מתוכם שרצים שכאלה, כמו המחבל שירה בשירה בצומת הכניסה לעפרה. תנחומיי לשירה ועמיחי לב רן על האובדן הנוראי של תינוקם בן הארבעה ימים. וכשייודע מי הארור שעשה זאת, יש לגרש את כל משפחתו שגידלה רוצח כזה בביתה: בלי בג"ץ – ובלי בצלם".

יו"ר האיחוד הלאומי, שר החלקאות אורי אריאל כתב: "נפטר הילוד שאמו נפצעה קשה בפיגוע בצומת עופרה, ביקרתי אותם בתחילת השבוע והתפללנו לשלומו. הפיגוע נעשה על ידי בני עוולה נוראיים. יש לתפוס את המרצחים, להרוס את ביתם ולהסדיר את עופרה בהקדם. שולח את תנחומיי הרבים למשפחה היקרה".

חברת הכנסת שולי מועלם רפאלי כתבה: "רצח תינוק הוא דבר מזעזע והאחריות היא על הרשות הפלסטינית שמעודדת את הערבים לרצוח יהודים גם כאלה שעדיין בבטן אמם. בעוד שכולנו בהלם מהאכזריות הבלתי נתפסת, אותם מחבלים זוכים להערצה וגיבוי מצד ההנהגה הפלסטינית ונתפסים כגיבורים בעיני הציבור הערבי".

יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג אמר: "כואב מאד, לבי דואב עם שירה ועמיחי איש-רן שאיבדו את תינוקם בפיגוע רצחני ושפל. סומך על כוחות הביטחון שיאתרו ויתפסו את הרוצחים המתועבים שגדעו חיים של רך נולד חסר ישע בעודו בבטן אמו".

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר, כי"התינוק הזה בן יומו הוא נרצח טרור לכל דבר. מדינת ישראל איבדה את ההרתעה והשומרון איבד תינוק שאך זה נולד. זו חרפה לאומית. יש להחזיר את כבוד האומה ולבנות ישובים, לפעול בתוך קיני הטרור ולהחזיר את ההרתעה".

יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד כתב: "הלב נקרע. שירה ועמיחי אין מילים שינחמו ויקלו על אבדנכם הכבד. העם כולו מחבק ועוטף אתכם בשעתכם הקשה, שלא תדעו עוד צער".

חברת הכנסת רויטל סוויד כתבה: "מדינה שלמה בוכה הערב עם שירה ועמיחי, שאיבדו את בנם בכורם תינוק בן יומו בעקבות הפיגוע הנורא בעופרה. אין מילים שינחמו את הזוג הצעיר. נותר רק לחבק ולכאוב יחד".

יו"ר מר"צ לשעבר זהבה גלאון כתבה: "תינוק בן יומו. איזו זוועה. מה בכלל אפשר לומר למשפחה שאיבדה תינוק שזה עתה נולד? ליבי אתכם והלוואי שאיש כאן לא ידע לא צער ולא דם".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עצוב מאוד

השם ירחם על עמו ישראל

דחוף עונש מוות למחבלים!!!!!!!!!
במקום לדבר תתחילו לבצע!!!!!!!!

כואב נורא לשמוע , הלב לא נותן להכיל דבר כזה, כמובן שהכל בגזירת שמיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture