"לפתע שמעתי רעש חזק מאוד מהנתיב הנגדי וראיתי את האוטובוס מתהפך"

"כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנפגעים. חלקם היו לכודים וצוותי כיבוי פעלו לחלצם. למרבה הצער מדובר בזירה קשה עם מעורבות מספר רב של נפגעים" • עדויות מהזירה

על פי העדויות שמתקבלות מזירת התאונה בכביש 433 על תאונת הדרכים הקשה של אוטובוס של חברת קווים שעשה את דרכו ממודיעין עילית לירושלים והתהפך, האוטובוס תנגש ברכב מסחרי ואז התהפך על צידו. בתוך כך, מתברר שאסון אוטובוס הדמים בקו 402 אירע בדיוק היום לפני שלוש שנים, בה' אדר א' תשע"ו.

חובש בכיר במד"א במד"א אוריאל גולדברג מסר כי, "טיפלתי בתאונה קלה בכביש 443 לכיוון מחסום מכבים כשלפתע שמעתי רעש חזק מאוד מהנתיב הנגדי וראיתי את האוטובוס מתהפך על צידו. מיד דיווחתי למוקד 101 של מד"א על התאונה ובסיוע אזרחים וחיילים שהיו במקום התחלנו לחלץ את עשרות הנוסעים שהיו באוטובוס, יחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו במהירות למקום ביצענו הערכה רפואית לפצועים, 2 מהנוסעים היו מחוסרי הכרה והשאר התהלכו. כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום המשיכו את הטיפול הרפואי ופינו את הפצועים לבתי החולים כ 4 מתוכם במצב קשה, 3 בינוני ו- 23 קל".

שייקה בלוי חובש באיחוד הצלה מדווח מהזירה: "מדובר בטרגדיה קשה – שתי צעירות נהרגו כתוצאה מהתהפכות האוטובוס וגופתיהן חולצו ע"י צוותי כיבוי. כמו כן: יחד עם חובשים נוספים וצוותי האמבולנסים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה ל-28 נפגעים שחלקם פונו באמבולנסים של איחוד הצלה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים".

דוד קריספל מנהל אגף המבצעים של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לנפגעים. חלקם היו לכודים וצוותי כיבוי פעלו לחלצם. למרבה הצער מדובר בזירה קשה עם מעורבות מספר רב של נפגעים ששהו ברכב ובאוטובוס שהתהפך".

אורי עופרי חובש באיחוד הצלה הוסיף: "חלק מהנפגעים פונו בניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים של איחוד הצלה שהגיעו למקום. כמו כן עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו