Ohad Zwigenberg/YEDIOTH AHRONOTH/POO

נתניהו: "אעביר לקבינט את חוק קיזוז משכורות מחבלים בשבוע הבא" • צפו

ראש הממשלה הבטיח כי, "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים". בנט: "החוק עבר בקיץ האחרון ויכל היה לפעול כבר למעלה מחודש" • נתניהו על התאונה ב443: "כולנו מתפללים לשלום הנפגעים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר לרצח אורי אנסבכר הי"ד ואמר בפתח ישיבת הממשלה כי, "ביום חמישי נרצחה באכזריות נוראה אורי אנסבכר ז״ל. אני מבקש לשבח את כוחות הביטחון שפעלו במהירות מופתית. תוך שעות ספורות הם איתרו ולכדו את הרוצח. במוקדם או במאוחר, במקרה זה במוקדם, ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מי שפוגע בנו ואנחנו באים עמם חשבון. בשמי, בשם חברי הממשלה ובשם עם ישראל כולו, אני מבקש להביע את תנחומינו הכנים, היוצאים מעומק הלב, למשפחת אנסבכר ביגונם הכבד".

ראש הממשלה התייחס לחוק לקיזוז משכורות מחבלים והבטיח כי, "עד סוף השבוע תושלם עבודת המטה שדרושה למימוש חוק קיזוז משכורות מחבלים. ביום ראשון הבא אני אכנס את הקבינט ואנחנו נעביר את ההחלטה הדרושה לקיזוז הכספים. הכספים יקוזזו, שאיש לא יטיל בכך ספק, ובתחילת השבוע הבא".

שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, בירך את ראש הממשלה נתניהו על הבטחתו ומסר כי, "טוב שרוה״מ נתניהו הבטיח הבוקר שהוא מתכוון ליישם את החוק לקיזוז כספי טרור.‬ חשוב לקיים הבטחה זו כבר ביום ראשון הבא, החוק עבר בקיץ האחרון ויכל היה לפעול כבר למעלה מחודש. השרה שקד ואני נעניק לרוה״מ גיבוי מלא אל מול הלחצים הכבדים של הרשות הפלסטינית.‬ אסור שרוצח אורי אנסבכר הי״ד ורוצחים נתעבים נוספים יעשו אקזיט על רצח יהודים".

במפלגת 'יש עתיד' הגדירו את הבטחה כ"הצהרתו המאוחרת של נתניהו בנוגע לחוק לקיזוז משכורות מחבלים", ומסרו כי, "הגיע הזמן שנתניהו יתחיל לדאוג לביטחון אזרחי ישראל. חבל שלקחו לו רק 40 יום, ורצח מתועב של אורי אנסבכר ז"ל בכדי לפעול. זו הפעם השנייה שח"כ אלעזר שטרן דוחף את נתניהו לבצע את תפקידו. אם ראש הממשלה ושר הביטחון היה מתרכז בחיים של האזרחים ולא רק בחקירות של עצמו, חוק קיזוז משכורות מחבלים שהעברנו יחד עם אבי דיכטר היה מיושם והמוטיבציה של המחבלים הפוטנציאלים היתה יורדת. אנו כואבים את כאב משפחת אנסבכר, ומקווים שהפעם נתניהו אכן יפעל ולא יסתפק בהצהרות".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ויוזם חוק הקיזוז (יחד עם ח"כ שטרן), ח"כ אבי דיכטר מסר כי, "אני מברך על הודעת ראש הממשלה בנוגע לחוק הקיזוז שיזמנו ח"כ שטרן ואני. החוק יבהיר לרשות הפלסטינית: יש מחיר למימון מחבלים, ואנחנו ניגבה אותו. נפעל בכל דרך אפשרית כדי להרתיע את המחבלים"

"מתפללים לשלום הנפגעים"

בתוך כך, ראש הממלה התייחס גם לנסיעות לוועידה בוורשה ואמר כי, "השבוע אני אצא לוועידת השלום והביטחון שמתקיימת בורשה. אני אפגש שם עם סגן נשיא ארה״ב מייק פנס, עם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו ועם מנהיגים נוספים. הנושא הראשון שעומד על הפרק הוא איראן – כיצד להמשיך למנוע את הניסיונות שלה להתבסס בסוריה, כיצד למנוע את התוקפנות שלה באיזור ומעל הכל – כיצד למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני".

נתניהו גם התייחס לסיום לתאונה הקשה בכביש 443 ואמר כי, "עודכנתי לפני זמן קצר על התאונה הקשה שהתקיימה בכביש 443. אני מחזק את כוחות הביטחון, החילוץ וההצלה שעוסקים כעת בחילוץ ובטיפול בנפגעים. כולנו מתפללים לשלום הנפגעים".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן בטח. אפשר להאמין לשקרים של ביבי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו