צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

לקראת הכרעה: דריכות פוליטית; נתניהו – "מגדל הקלפים יקרוס"

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי לפרסם היום את החלטותיו בנוגע לתיקי ראש הממשלה נתניהו. בשלושת התיקים בהם הוא נחקר. תיקי 1000, 2000 ו-4000. נתניהו: "ההאשמות על שוחד הן מגוחכות, מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב"

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, צפוי לפרסם היום (חמישי) את החלטותיו בנוגע לתיקי ראש הממשלה נתניהו. בשלושת התיקים בהם הוא נחקר. תיקי 1000, 2000 ו-4000.

על פי הפרסום הערב בערוץ 13, ההערכות הן כי בתיק 2000 השרוי במחלוקת בין בכירי הפרקליטות ליועמ"ש, צפוי מנדלבליט להגיש כתב אישום בסעיף שוחד נגד מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס, ואילו נתניהו יואשם, בסעיף מופחת. בתיק 1000 העוסק במתנות שרה"מ קיבל לכאורה מארנון מילצ'ן, הוא יואשם בהפרת אמונים. ואילו, בתיק 4000, העוסק בבזק-וואלה, נתניהו יואשם בשוחד. כל זאת, בכפוף לשימוע.

מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחסו לחקירות נגדו לקראת ההכרעה בעניינן: "ההאשמות על שוחד הן מגוחכות. ראש הממשלה נתניהו לא קיבל מאלוביץ׳ דבר ולא נתן לו דבר. הסיקור בוואלה היה שלילי והתגבר לקראת הבחירות. כל ההחלטות בעניין בזק אושרו ע"י כל הרגולטורים האחראיים וראש הממשלה פעל ללא רבב, כפי שמשרד המשפטים קבע במסמך רשמי. מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב".

 

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין על נתניהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו