הביתן הישראלי מככב בתערוכת המובייל המובילה בעולם

תערוכת המובייל בברצלונה היא התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בתחום המובייל ומשתתפים בה למעלה מ- 100 אלף מבקרים וכאלפיים חברות המציגות את הטכנולוגיות, המוצרים והאפליקציות החדשניים ביותר בתחום

65 חברות ישראליות נטלו חלק בביתן הישראלי במסגרת תערוכת המובייל – MWC, שהתקיימה השבוע בברצלונה. הביתן הישראלי המאורגן ע"י מכון הייצוא ומינהל סחר חוץ מציג בתערוכה הבינלאומית זו השנה העשירית, ובמהלך השנים היווה פלטפורמת חשיפה בינלאומית למאות חברות ישראליות.
תערוכת המובייל בברצלונה היא התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בתחום המובייל ומשתתפים בה למעלה מ- 100 אלף מבקרים וכאלפיים חברות המציגות את הטכנולוגיות, המוצרים והאפליקציות החדשניים ביותר בתחום. מטרת הביתן הישראלי הינה לייצר לחברות הישראליות קשרים עסקיים עם השחקנים הגלובליים המובילים. למעלה מ-3000 מפגשים עסקיים צפויים להתקיים במהלך התערוכה עם מקבלי החלטות בכירים מחברות סלולר מובילות, יצרניות מכשירים, יצרניות רכב, גופי שידור, חברות קמעוניות, ענקיות אינטרנט, חברות אינטגרציה, יצרני ציוד ותשתיות ועוד ביניהן: TELE2 , טלפוניקה, דויטשה טלקום, SOFTBANK, VERIZON, NTT, KPPF, SKT Toyota, Hyundai, Volvo, Daimler, BT, Orange, Nokia, Sony, Panasonic, Toshiba, Samsung, LG, Hitachi, Ericsson, Gramin, Google, ועוד.
65 סטארטאפים וחברות טכנולוגיה ישראליות יציגו בביתן הישראלי, המתפרס על פני 550 מ"ר, ונמצא במיקום מרכזי לצד חברות התקשורת המובילות בעולם (Hall 5 | E41 | E61 | E71 | D81).
גדי אריאלי, מנכ"ל מכון היצוא: "שוק המובייל העולמי נמצא לפני נקודת מפנה היסטורית עם פריסת הדור החמישי של רשתות הסלולר – G5. העולם צועד בצעדי ענק לכיוון של "עולם מחובר" בו מספר רב של מכשירים יהיו מחוברים לאינטרנט וייצרו כמויות מידע אדירות שיעמיסו על הרשת. מרכבים אוטונומיים ומחוברים, מפעלים חכמים, בתים חכמים, ערים חכמות ועוד.
לישראל תפקיד מרכזי בהתקדמות הטכנולוגית והחברות הישראליות מעוררות סקרנות רבה בקרב ענקיות הטכנולוגיה הבינלאומיות. הביתן הלאומי בברצלונה מאפשר מדי שנה לייצר אלפי מפגשים עסקיים המספקים הזדמנויות יוצאות דופן לחברות ישראליות להיפגש עם גורמי מפתח בחברות בינלאומיות ובילות מתחומים שונים.
תערוכתMWC מהווה ציון דרך משמעותי בפעילות ענף המובייל במכון היצוא ובמהלך השנה צפויות להתקיים פעילויות קידום נוספות, כגון: רודשואו יצרני מכשירים ביפן וד. קוריאה בו יערכו ביקורי חברות וסמינרים עסקיים עם שחקנים כמו סמסונג, LG, סוני, פנסוניק ועוד, רודשואו מפעילות סלולר בגרמניה ואנגליה מול שחקנים כמו דויטצ'ה טלקום, טלפוניקה גרמניה, וודאפון, בריטיש טלקום ועוד, רודשואו בברזיל וצ'ילה, תערוכת קומיוניקאסיה ועוד פעילויות רבות"

אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה והתעשייה: "העולם מחפש חדשנות בעולמות המובייל וישראל מהווה מבחינת העולם מוקד לחדשנות. חברות בינלאומיות כגון בריטיש טלקום, דויטשה טלקום, HUWAWEI ועוד, אשר יש להן מרכזי מו"פ וסקאוטינג טכנולוגי בישראל, ממשיכות לראות בתערוכת MWC פלטפורמה לחשיפה לעושר האדיר שישראל מציעה בתחומי המובייל".
בהקשר זה מוסיף כהן כי "מערך הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה והתעשייה, בשיתוף מכון היצוא, מתאמים פגישות עסקיות איכותיות לחברות הישראליות המשתתפות בתערוכה עם חברות רב לאומיות גדולות כגון אלו שמניתי. אני מזמין כל חברה ישראלית בכל תחום לפנות למערך הנספחים של מינהל סחר חוץ על מנת לפרוץ לשווקים הבינלאומיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו