הופיע: הספר שאי אפשר להעלים עין ממנו

שמחה פשיטיק מפציע עם ספר חדש ומרתק, המבטיח לקוראיו חוויה בלתי שגרתית, מלאת טעם וגדושה בניחוח ספרותי מיוחד

בימים אלו מגיע לחנויות הספרים ספרו החדש של הסופר שמחה פשיטיק, מי שהביא לראשונה לציבור החרדי פרס ספרות יוקרתי ממשרד התרבות, ונראה כי מדובר בפנינה ספרותית משובחת נוספת.

הספר, 'מעלים עין' שמו, הנו כרך שני בסדרת 'סיפורים-סיפורים', והוא מציג לקוראים עשרים וחמש עלילות אנושיות מרתקות, בנויות לתלפיות, כתובות בשפה עשירה ומלאת עניין, עם מסר עמוק בצדן. וכמו שנכתב בגב הספר: "כאן כל סיפור צריך עיון".

מי שהתוודע לספרו הקודם של פשיטיק, 'צדיק סופית', אינו זקוק להסברים אודות האיכות הנדירה שמוגשת בפני הקורא בין דפי הספר. הוא נוגע בליבו של כל אחד ואחד, מנער ועד זקן, טף ונשים בספר אחד.

"על ספרי הקודם", אומר פשיטיק ל-JDN, "קיבלתי תגובות מכל גווני הקשת של הציבור, ומכל מנעד הגילאים. לא האמנתי למשמע אוזניי, אבל המציאות הוכיחה שהספר דיבר ל-כ-ו-ל-ם, ברוך ה'. ב'מעלים עין' השתדלתי לשכפל את ההצלחה, ובסייעתא דשמיא נראה שהמטרה הושגה".

ואכן, תגובות נלהבות נשמעות כבר למקרא סיפור אחד מתוך המבחר המגוון שבספר. אם לשפוט על פי הצצה חטופה בין דפיו של הספר המיוחד הזה, ניתן לקבוע בוודאות כי 'מעלים עין' זהו בהחלט ספר שאי אפשר להעלים עין ממנו…

'מעלים עין' הוא המתנה המומלצת, לעצמכם ולאחרים.

לכל הטורים של שמחה פשיטיק לחצו כאן

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה מקורי ומעניין מאוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו