הסרטון שעורר סערה: הליכוד יגיש תלונה נגד מרצ

מפלגת הליכוד תגיש תלונה נגד מפלגת מרצ בעקבות הסרטון הקורא לסיום 'הכיבוש' כשברקע איור של אושוויץ. גורמים במפלגה אמרו בתגובה כי הסרטון הופק בידי משרד הפרסום בערבית ששכרו מנהלי הקמפיין וכי הוא לא אושר על ידי הגורמים הרלוונטיים

אחרי סערת הקברים של הליכוד, הגיעה גם ההשוואה לשואה. בסרטון תעמולה שפרסם הבוקר (חמישי) איש מרצ נראים שערי מחנה ההשמדה אושוויץ לצד הכיתוב: "מרצ קוראת לסיום הכיבוש והקמת מדינה פלסטינית".

הסרטון שהופץ הבוקר היה באוויר לזמן קצר בלבד והוא הוסר זמן קצר לאחר מכן בעקבות ביקורת קשה. גורמים במפלגה אמרו בתגובה לחדשות 12 כי הסרטון הופק בידי משרד הפרסום בערבית ששכרו מנהלי הקמפיין וכי הוא לא אושר על ידי הגורמים הרלוונטיים כפי שנהוג בדרך כלל.

במפלגת מרצ הסבירו "ברגע שנחשפנו אליו הוא הוסר מכל הרשתות החברתיות ומהאתר של מרצ, הפסקנו את העבודה עם המשרד", גורם במפלגה הוסיף כי משרד הפרסום טען  שחיפש תמונה עם ציור של גדר, וזאת בניסיון להעביר את המסר של הכיבוש אך לא הבין את הקונוטציה למחנה הריכוז אושוויץ ולשואה.

במרצ בודקים כעת אם מדובר בטעות שנעשתה בתום לב על ידי משרד הפרסום או שמא מדובר בחבלה מכוונת של אחד העובדים במשרד. "יש אפשרות ששילוב התמונה נעשה בזדון", אמר גורם במפלגה.

מהליכוד נמסר בתגובה: לפיד וגנץ כבר סיכמו על הקמת ממשלת שמאל עם מרצ, העבודה ובתמיכת המפלגות הערביות. הבחירה האמיתית היא בין קואליצייה ימנית בהנהגת הליכוד לבין קואליציית שמאל בהנהגת לפיד וגנץ.


צילום מסך: אתר מרצ

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפלגה עם שנאה עצמית ושנאת יהודים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו