צילום: פלאש 90

פינדרוס: "יהיו שינויים בחוק הגיוס, נתניהו כבר מבין את זה"

ראש בראש: חבר הכנסת המיועד יצחק פינדרוס: ''יהיו שינויים בחוק הגיוס - נתניהו כבר מבין את זה''. אמש הצהיר ליברמן כי יתנגד לכל שינוי בחוק הגיוס שיזם משרד הביטחון. ח"כ לפיד: "שישיבות יקבלו קנסות על זה שלא עמדו ביעדי הגיוס"

לקראת המשא ומתן הקואליציוני שיתחיל בימים הקרובים, ובעקבות נאומו של אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו כי לא יתפשר בעניין חוק הגיוס. גם ביהדות התורה מאותתים כי לא יסכימו להתפשר וידרשו שינויים בחוק הגיוס.

חבר הכנסת המיועד יצחק פינדרוס מדגל התורה אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי "יהיו שינויים בחוק הגיוס – נתניהו כבר מבין את זה". נזכיר כי הממשלה הקודמת נפלה בעקבות התעקשות המפלגות החרדיות שלא להעביר את חוק הגיוס כלשונו.

על התעקשות ליברמן להשאיר את חוק הגיוס כפי שהוא אמר פינדרוס כי "ליברמן איש פרקטי, בסופו של דבר הוא יבין שאין ברירה ויש מציאות".

ח"כ יאיר לפיד הביע הבוקר הסכמה עם דבריו של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ואמר: "ליברמן צודק לגמרי לגבי חוק הגיוס, הוא צריך להכניס להסכם הקואליציוני שישיבות שיקבלו קנסות על זה שלא עמדו ביעדי הגיוס לא יקבלו פיצוי. אחרת כל החוק מרוקן מתוכן".

עוד בנושא
ביהדות התורה נערכים למשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד, ויקיימו היום פגישה משותפת עם סמוטריץ • בין הדרישות החרדיות: מומעד מוסכם במשרד המשפטים • לאור העלייה לשמונה מנדטים, בשס צפויים לדרוש תיק נוסף
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בגלל שליברמן פרש בגלל הכניעה לטרור העזתי
וליצמן איים שיפרוש ללא תיקונים מהותיים בחוק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו