בפסח כבר תנהגו אחרת • ראיון עם שמואל טירר מנכ"ל 'שמש רכבים'

"החכמה היא להתאים את הרכב לצרכי הלקוח, ולא ההיפך" • ראיון עם שמואל טירר, מנכ"ל 'שמש רכבים'

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לפני הכל, כיצד נולדה חברת שמש רכבים?

את החברה פתחנו אחרי שערכנו חריש עמוק ובדקנו את הרגלי הצריכה של הציבור החרדי והדתי, הבנו מאוד את העוצמה שיש בהתאגדות של לקוחות רבים לכוח קנייה רציני. לכן חתמה החברה על הסכמי קנייה עם יצרני ויבואני הרכב הגדולים והמובילים בארץ ובעולם, והתחייבה לכמויות ענק בשיטת ה 0 ק”מ וליבוא מקביל. כל זאת במטרה להביא ללקוח הנבחר מחיר הנמוך משמעותית ממחירון הרכב הרשמי. משם כבר התקדמנו לבנקים כדי לקבל מהם הצעת מימון מיוחדת, המותאמת לצרכי הלקוח הנבחר שכוללת תשלום חודשי ללא מקדמה כלל, בדיוק בעלות הרכב הנבחר.

השיטה הזאת מוכיחה את עצמה?

ברור. מהר מאוד הבנו שה'אני מאמין' שלנו קולע בול לצורך הלקוח הממוצע. החכמה היא להתאים את הרכב לצרכי הלקוח ולא ההיפך, לא להתאים את הלקוח לרכב או לעסקאות שבדיוק יש לנו להציע… זאת הגישה שלנו לכל  לקוח שמגיע ומתיישב לפגישה.

בדרך כלל, לקוח כזה מגיע אחרי שכבר עבר את הדפדוף המייגע במדורי הרכב ובלוחות יד שניה, הוא כבר הרים טלפונים לסוכני ליסינג למיניהם ואפילו כבר התרוצץ במגרשי מכירת רכבים. לכן כשהוא מגיע אלינו חשוב לנו שהוא ירגיש שהגיע למקום הנכון. שהרכב החדש שלו כבר מחכה לו כאן במרכז מכירות אחד, מרכז המציע לו את כל סוגי הרכבים והדגמים של כל החברות, מעניק לו את כל המידע הקשור ברכישת רכב, והכי חשוב – מתאים את הרכב הבא שלו לכיס שלו!

ובכל זאת, אתם מלווים לקוח ברגעים של החלטות לא קלות…

אכן ולכן האחריות שלנו היא רבה ומכאן גם הזהירות וכובד הראש בה אנו נוקטים. כדאי שנסביר זאת לקוראים: כדי לקנות את הרכב המתאים לכם ביותר, מומלץ שתגיעו לפגישה אישית עם אחד ממומחי הרכב של שמש. הצוות המקצועי שלנו מורכב ממומחים העוסקים בענף הרכב וכבר צברו ניסיון רב. כעת הם ממתינים רק לכם.

הסיבה לכך היא פשוטה: לא כל עסקת מימון או עסקת תשלומים היא בהכרח עסקה משתלמת, יש לבדוק את גובה הריבית המוצעת משום שיש גם חברות בשוק הגובות ריבית של 8% אבל אנחנו החברה היחידה שמציעה עסקאות בריבית שהכי קרובה למשכנתא, פריים פלוס 0.75%. ההבדל בין העסקאות יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים בשורה התחתונה.

לכן, לקוח חכם יודע מראש אלו שאלות עליו לשאול, ובמה עליו להתמקד עוד לפני השיחה עם המומחים שלנו. ההמלצה שלנו היא לעשות שיעורי בית, לברר בכמה מקומות ואז לבוא ולהיווכח בעצמכם שאף אחד לא מורח אתכם, והעסקה בשמש רכבים היא העסקה המשתלמת ביותר עבורכם!

לקראת תקופת החגים, כיצד אתם נערכים? יש סיכוי ללקוח לקבל רכב חדש כבר בחג?

בהחלט, ולא רק לקבל רכב אלא אפילו לא לשלם עליו! לקראת החג הקרב ובא, ניכרת עליה חדה בביקוש לרכבים. וכדי שנוכל לעמוד בכמות ההזמנות תגברנו בימים אלו את צוות המכירות, שיעניק לכל לקוח את מלוא תשומת הלב, ויתאים לכל אחד את הרכב הטוב ביותר עבורו בתנאים המותאמים לו אישית, והכי חשוב – שהלקוח יקבל את הרכב החדש שלו עוד לפני החג.

אבל לא די לנו בכך, דווקא בימים הללו יצאנו במבצע מטורף בו תוכלו להתחדש ברכב חדש לחג הפסח ולהתחיל לשלם עליו רק אחרי חג הפסח. כך תוכלו ליהנות מראש שקט ולדחות את התשלום על הרכב רק אחרי שתסיימו עם שאר הוצאות החג.

המבצע מוגבל לרכבים מסויימים?

ממש לא. המבצע המיוחד כולל בנוסף למאות הרכבים אותם ניתן לקבל  באופן מיידי, גם את שלושת הלהיטים המובילים והמבוקשים ביותר במגזר החרדי: מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות ב-1,810 שקלים לחודש, יונדאי IONIQ היברדית ב-1,410 שקלים לחודשו יונדאי i10 ב-810 שקלים בחודש, ניסאן אקסטרייל במחיר של 1850 שקלים לחודש ורכב השנה פיגו  5008 במחיר השקה.

וכמובן. הרכבים שאנו מייבאים בבלעדיות. טויוטה סיינה וטיוטה היילנדר.

מיותר לציין כי כל הרכבים חדשים כמובן מהניילונים משנת 2019.

בנוסף, כחלק מהמבצע המיוחד החליטו בחברה להעניק לכל מי שירכוש רכב מהיום ועד לחג הפסח, ערכה מהודרת לליל הסדר בשווי 1000 שקלים מבית "המפואר, המפעל היוקרתי בעולם לייצור יודאיקה. אז כל שנותר לכם לעשות הוא לקבוע פגישה עם נציגי החברה ויחד להגיע להחלטה החכמה ביותר לגבי הרכב שמתאים מכל הבחינות לצרכיכם.

לקביעת פגישה ולפרטים נוספים: 02-595-1000

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture