צילום: פלאש 90

פחות מחודשיים: אושר החוק – ישראל הולכת לבחירות חדשות

במשך שבועות ארוכים ניסה נתניהו לגשר בין הדרישות של ליברמן להעביר את חוק הגיוס כלשונו, לבין הדרישות של המפלגות החרדיות לשנותו. לאחר שהבין נתניהו כי אין סיכוי להקים ממשלה של 61 חברי כנסת לפחות, הכריז על בחירות חדשות

חוזרים לקלפי: לאחר אינספור ניסיונות של ראש הממשלה נתניהו להקים ממשלה, וההתעקשות של יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שלא להצטרף לממשלה, החוק לפיזור הכנסת עבר בקריאה שנייה ושלישית.

במשך שבועות ארוכים ניסה נתניהו לגשר בין הדרישות של ליברמן להעביר את חוק הגיוס ככתבו וכלשונו ללא שינויים לבין הדרישות של המפלגות החרדיות לשנותו. בעקבות כך, נעשו ניסיונות ביממה האחרונה לצרף לממשלה את מפלגת העבודה בראשות אבי גבאי ואף הוצעו מספר תיקים, ביניהם הביטחון והמשפטים, אך גבאי סירב לכך.

כמו כן, במפלגת הליכוד ניסו לגייס חברי כנסת ממפלגת כחול לבן שיערקו לטובת משרה או ראשות וועדה אך כאמור, ללא הצלחה ובכך נאלצו להכריז על בחירות חדשות.

הבית היהודי- האיחוד הלאומי הגיבו: "מתוך אחריות ציבורית לעתיד מחנה הימין החליטה הערב סיעת הבית היהודי האיחוד הלאומי להצביע בעד פיזור הכנסת ה21. הערב תתכנס מפלגת הבית היהודי להקמת מטה הבחירות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבל הגר"ח שליט"א הורה לח"כים החרדים לוותר לליברמן, אז למה בכ"ז הולכים לבחירות???

שששששש אף אחד לא יצביע לאיווט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו