צילום: פלאש 90

ליברמן בהצהרה: "הולכים לבחירות, הליכוד נכשל בהקמת קואליציה"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן אמר לפני זמן קצר במסיבת עיתונאים כי "מדינת ישראל הולכת לבחירות בעקבות סירוב החרדים לוותר על נושא חוק הגיוס". השר אריה דרעי אמר בישיבת סיעה: "ליברמן פועל באופן אישי נגד נתניהו ולא ייכנס לממשלה"

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן אמר לפני זמן קצר במסיבת עיתונאים כי "מדינת ישראל הולכת לבחירות בעקבות סירוב החרדים לוותר על נושא חוק הגיוס".

הוא הוסיף: "הליכוד נכשל בהקמת קואליציה והם נושאים בכל האחריות, לא נאפשר להקים ממשלת הלכה".

ח"כ רפי פרץ יו"ר איחוד מפלגות הימין הצהיר: "היו הרבה ניסיונות גישור בין החרדים וליברמן, החלטנו שאנחנו הולכים עם ההצבעה כדי לשמור על הגוש. ברגע שהתקבלה ההחלטה, אנחנו רוצים שזה יהיה מהיר. לא מצליח להבין מה מניע את ליברמן, זה כואב לי מאוד. ניסינו לגרום לזה שנמצא את החיבור".

יו"ר ש"ס השר דרעי אמר לחברי הסיעה: "ביקשתי הערב סליחה מנתניהו על שבמשך חודש שיכנעתי אותו שליברמן ייכנס לממשלה. נתניהו אמר לי כל הזמן שליברמן פועל באופן אישי נגדו ולא ייכנס לממשלה. לצערי הוא צדק".

השר צחי הנגבי ממפלגת הליכוד: "אני בבית הזה 31 שנים. הייתי בסרט הזה פעמיים, כשהימין הפיל את עצמו. זו הפעם השלישית. אני מאמין שהציבור הימני יפיק את הלקחים. בפעם הבאה הקואליציה שלנו תקבל יותר מ-60 מנדטים ולא נעמוד לסחיטה של אף אחד".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ליברמן? רשע מרושע וסחטן. גזלן. גזל מליארדים של שקלים לבחירות חוזרות. גזל את התורה ואת המדינה. אסור להצביע לאיווט.צריך לסלק אותו מהממשלה ובכלל מארץ ישראל.
יהודי לא מתנהג כך. זה לא יהודי. זה גוי. מנוול.

שילך לכל הרוחות

גוי טמא

שיתבייש לו ליברמן התורה תנצח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו